روزنامه کائنات
4

جامعه

۱۴۰۱ چهارشنبه ۲۶ مرداد - شماره 4189

چمران: افتادن به جان درخت‌ها را پیش‌بینی کرده بودیم

 رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که افتادن به جان درختان را پیش‌بینی کرده بودیم و باید رویه‌ها اصلاح شود.
مهدی چمران با اشاره به تذکر یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر خشک شدن درختان در یک بوستان در منطقه ۱۹ گفت: باید شهرداری منطقه در این خصوص پاسخگو باشد و سازمان پارک‌ها نیز نظارت دقیقی بر روی این مساله داشته باشد؛ اما افتادن به جان درخت‌ها را پیش‌بینی کرده بودیم چرا که وقتی شما در سال گذشته حتی به یک مورد اجازه ساخت‌وساز در باغات را ندادید این موضوع پیش می‌آید و مالکان نمی‌آیند در زمین‌هایشان ۱۵ درصد در دو طبقه بسازند و به سمت خشک کردن درخت‌ها می‌روند و جریمه‌اش را هر چقدر باشد می‌پردازند چرا که پولش را از مردم و خریداران می‌گیرند؛ اما چیزی که از بین می‌رود درختان هستند.
رئیس شورای شهر تهران با بیان این‌که باید این رویه اصلاح شود و با کمک شورای عالی این مهم انجام می‌گیرد، اظهار کرد: هر هفته چند مورد از این فیلم‌ها برای من می‌فرستند و ما هم برای شهرداران ارسال می‌کنیم اما حرف این است که در املاکی که درخت دارند معتقدند که میلیاردها تومان به آنها ضرر وارد می‌شود پس می‌آیند عامل ضرر را از بین می‌برند اما ما باید کاری کنیم که درخت عامل ضرر نباشد بلکه به بهتر شدن شرایط ملک کمک کنند و باید این اصلاح شود.

تسریع در صدور مدارک هویتی مسافران زیارت اربعین
 به منظور تسهیل در امور زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مدارک هویتی مورد نیاز به سرعت و در کمترین زمان ممکن صادر می‌شود.
دکتر هاشم کارگر، معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور، گفت: به منظور رفاه حال شهروندان با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و مراجعه مشتاقان جهت زیارت حرم اباعبدالله‌الحسین(ع) مقرر گردید مدارک شناسایی زائران شامل شناسنامه و گواهی مشخصات در سریعترین زمان ممکن صادر شود.
گفتنی است، این موضوع به تمامی ادارات کل ثبت احوال استان‌ها نیز ابلاغ شده است. همچنین شماره تلفن ۶۰۹۰۲۷۱۴ جهت هر گونه شکایات احتمالی پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه