روزنامه کائنات
8

صفحه آخر

۱۴۰۱ سه شنبه ۱۸ مرداد - شماره 4183

ملاقات بازیگر اسکاری با رئیس جمهور اوکراین

  «جسیکا چستین» بازیگر برنده اسکار هالیوود با حضور در کی‌یف، ضمن بازید از بیمارستان کودکان این شهر با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین دیدار کرد.
به گزارش ورایتی، «چستین» که امسال برای بازی در «چشمان تامی فی» اسکار بهترین بازیگر زن را دریافت کرد، جدیدترین چهره مشهوری است که به اوکراین سفر کرده است. «زلنسکی» پیش از اینکه رئیس جمهور اوکراین شود، یک بازیگر و کمدین بود و حالا با انتشار تصاویری از این دیدار نوشت: «جسیکا چستین بازیگر آمریکایی امروز در اوکراین است. برای ما چنین دیدارهایی از افراد مشهور بسیار ارزشمند است و به لطف آن جهان حتی بیشتر حقیقت را در مورد آنچه در کشور ما اتفاق می‌افتد خواهد شنید، خواهد دانست و درک خواهد کرد. از حمایت شما ممنونم.» رئیس جمهور کنونی اوکراین اضافه کرد: «روایت او (جسیکا چستین)  درباره جنگ قطعا شنیده خواهد شد و ما در تدارک یک رویداد مهم بشردوستانه هستیم. از همه دوستان اوکراین در خارج از کشور و همه کسانی که به گسترش روابط ما در جهان کمک می کنند سپاسگزارم. ما هر کاری انجام می دهیم تا پیروز شویم، هر کاری برای محافظت از کشورمان انجام می دهیم.» «بن استیلر»، «شان پن»،« لیو شرایبر» و« آنجلینا جولی» از بازیگران هالیوودی هستند که قبلاً از اوکراین دیدن کرده‌اند.

«برف بی‌صدا می‌بارد» پربیننده‌ترین سریال سیما در نیمه دوم تیرماه شد
 نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما نشان می‌دهد از بین سریال‌های جدید پخش‌ شده در نیمه دوم تیر سال ۱۴۰۱، فصل دوم سریال «برف بی صدا می‌بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی از شبکه سه با ۳۶/۱ درصد مخاطب، پربیننده‌تر از سایر سریال‌ها بوده‌ است.
به گزارش روابط عمومی صداوسیما، نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما نشان می‌دهد از بین سریال‌های جدید پخش‌ شده در نیمه دوم تیر سال ۱۴۰۱، فصل دوم سریال «برف بی صدا می‌بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی از شبکه سه با ۳۶/۱ درصد مخاطب، پربیننده‌تر از سایر سریال‌ها بوده‌ است. بر اساس این نظرسنجی، این سریال رضایت۸۱/۷ درصدی بینندگان را در حد «زیاد» کسب کرده‌ است.
بر اساس این نظرسنجی در این مدت، سریال‌های «مستوران» از شبکه یک با۱۸/۵ درصد بیننده و کسب رضایت ۷۱/۴ درصدی آنان، «وضعیت زرد ۲» از شبکه دو با ۱۸ درصد بیننده و کسب رضایت ۶۱/۵ درصدی آنان، «آقای قاضی» از شبکه دو با ۱۶/۸ درصد بیننده و کسب رضایت ۸۰/۴ درصدی آنان و «داستان یک شهر» از شبکه پنج با ۱۰ درصد بیننده و کسب رضایت ۵۷/۴ درصدی آنان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
در این نظرسنجی، میزان بیننده‌های سریال‌های تکراری سیما در نیمه دوم تیر ۱۴۰۱ نیز بررسی شد. از میان سریال‌های تکراری، سریال «مختارنامه» از شبکه آی فیلم با۱۴/۵  درصد مخاطب، پربیننده‌ترین سریال تکراری بوده‌ است. همچنین۹۰/۹ درصد بینندگان سریال «مختارنامه» از این سریال در حد «زیاد» رضایت داشته‌اند. بر اساس نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات، سریال «مستوران» از شبکه یک سیما با۱۵/۴ درصد مخاطب، پربیننده‌ترین سریال سیما در نیمه اول تیر ماه ۱۴۰۱ بوده‌ است.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه