روزنامه کائنات
2

سیاست

۱۴۰۱ شنبه ۲۸ خرداد - شماره 4150

دشمنان انقلاب، انگشت حیرت به دهان گرفته‌اند

حزب مؤتلفه: مردم طعم شیرین رونق را بعد از جراحی اقتصادی می‌چشند

 قائم مقام حزب مؤتلفه کشور گفت: بر این باور هستیم که باید به دولت سیزدهم فرصت داد، زیرا همچنان که توانست با مدیریت و تدبیر بر ویروس کرونا غلبه پیدا کند، بر مشکلات و بحران‌های اقتصادی و معیشتی هم غلبه پیدا خواهد کرد و با جراحی اقتصادی، طعم شیرین عدالت را به مردم می چشاند.
حمیدرضا ترقی در سخنان قبل از نماز جمعه شیراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حزب موتلفه اظهار کرد: حزب موتلفه اسلامی معتقد است باید از مسئولان خدمت گذار و صادق به کشور تقدیر و از کسانی که با ترک فعل، غرب گرایی مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده‌اند، بازخواست کرد.
قائم مقام حزب مؤتلفه کشور ادامه داد: این تشکیلات معتقد است که باید از نصب مدیران اجرایی که در به وجود آوردن شرایط موجود در کشور نقش داشتند، پرهیز کرد. ترقی گفت: بر این باور هستیم که باید به دولت سیزدهم فرصت داد، چرا که همچنان که توانست با مدیریت و تدبیر بر ویروس کرونا غلبه پیدا کند، بر مشکلات و بحران‌های اقتصادی و معیشتی هم غلبه پیدا خواهد کرد و با جراحی اقتصادی و اصلاح نظام اقتصادی کشور، طعم شیرین عدالت و رفاه و آسایش را برای مردم ایران پدید بیاورد. قائم مقام حزب مؤتلفه کشور در خاتمه سخنان خود با بیان اینکه موتلفه اسلامی معتقد است که کار گروهی و تشکیلاتی و رسیدن و فعالیت حزبی برای تداوم انقلاب و رسیدن انقلاب به هدف و آرمان‌ها یک ضررت اجتناب ناپذیر است، تاکید کرد: البته اما نه هر حزبی، بلکه حزبی که دعوت به خدا بکند نه دعوت به خود و بتواند زمینه‌های رشد جامعه را فراهم کند. قائم مقام حزب مؤتلفه کشور ادامه داد: ضرورت کار تشکیلاتی و سازماندهی نیروها برای رسیدن به هدف و آرمانی بزرگ از تاکیداتی بود که امام همواره مورد تاکید قرار می‌دادند. ترقی عنوان کرد: این تشکل با پخش اعلامیه‌های امام، ایجاد ارتباط بین امام و دیگر مراجع، نامه نگاری و پیگیری نامه‌های بین امام و دیگر مراجع، ساماندهی اصناف و بازاریان و ...توانست قیام خونین ١٥ خرداد را به گونه‌ای رقم بزند که رژیم در فشار گسترده و عمیقی از انقلابیون، روحانیت و حوزه مواجه شود.
وی گفت: موتلفه اسلامی ، در مسیر تحقق آرمان‌های امام، مبارزه سیاسی خود را توسط شهیدان رجایی و باهنر ادامه داد و شخصیت‌هایی مانند شهیدان بهشتی، مطهری و مرحوم عسکر اولادی و شهید لاجوری و... با حرکت سیاسی در راستای نشر اندیشه و فقه سیاسی امام تلاش و فعالیت کردند.
او اضافه کرد: ملت ما امروز شاهد دستاورد خون شهیدانی هستند که در دوران قبل از انقلاب و پس از آن، با مجاهدت و فداکاری زمینه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کردند تا به سمت جامعه سازی، دولت سازی و تمدن نوین اسلامی حرکت کنیم.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه