روزنامه کائنات
1

صفحه اول

۱۴۰۱ شنبه ۲۸ خرداد - شماره 4150

زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در گفتگو با کائنات:

لزوم پاسخگویی دولت

 نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد امروزه مطالبه گری مردم در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی مشهود است و دولت باید پاسخ مناسب به جامعه ارائه کند.
محمدمهدی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی روزنامه کائنات در خصوص افزایش مطالبات مردمی و لزوم پاسخگویی از طرف مسئولان، گفت: مطالبه گری در بخش های مختلف وجود دارد و پاسخگویی به هر کدام از آنها نیازمند رویکرد مناسبی است. نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع گاهی در راستای تصویب برخی قوانین مطالبه از مجلس شورای اسلامی صورت می گیرد؛ گاهی نیز به دلیل وجود برخی بی عدالتی ها از سیستم قضائی مطالبه گری می شود.
وی ادامه داد: این مهم در حالیست که عمده مطالبه گری ها در حوزه اجرایی است؛ به عنوان مثال این روزها به دلیل وجود نواقص در رابطه با مسائل اقتصادی و معیشتی مشهود است.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه موضوع مطالبات اقتصادی یکی از مسائل حاد و مهم برای کشور محسوب می شود، تصریح کرد: جراحی اقتصادی برای کشور نیاز بود اما نمی توان این کار را انجام داد  اما دینفعان آن در کوتاه مدت متضرر شوند؛ هر چند افراد در بلند مدت انتفاع خواهند شد.
عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه می توان اذعان کرد پاسخگویی دولت به مطالبات کمتر و مجلس بیشتر است، خاطرنشان کرد: به عبارتی پرداخت یارانه ها کار خوبی است اما قشر زیادی هستند که بدون دلیل شامل یارانه ها نشده یا یارانه آنها قطع شده که باید به آنها پاسخ مناسب داده شود.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه