روزنامه کائنات
6

انرژی

۱۴۰۱ چهارشنبه ۲۵ خرداد - شماره 4149

تامین آب شرب پایدار ۳۷ روستای روانسر در حال انجام است

 روانسر مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان روانسر گفت: در حال حاضر عملیات تامین آب شرب پایدار ۳۷ روستای این شهرستان در قالب پنج پروژه در حال انجام است.
«کیکاوس عزیزی‌نسب» روز سه‌شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب شرب روستایی شهرستان روانسر، افزود: عملیات احداث خط انتقال و آبرسانی پایدار به مجتمع حسن آباد با ۱۶ روستا با اعتبار هفت میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با بیان اینکه آبرسانی به مجتمع چقاشکر - تم تم با هفت روستا با اعتبار سه میلیارد ریال در حال انجام است ادامه داد: پروژه آبرسانی به مجتع خرم آباد علیا با اعتبار هفت میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال و سه روستای زیر پوشش به پیمانکار واگذار شده است.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان روانسر اظهار داشت: پروژه آبرسانی به مجتمع آبرسانی نوروله با ۲ روستای زیر پوشش و اعتبار پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
عزیزی‌نسب اضافه کرد: پیمانکار عملیات آبرسانی به مجتمع نهرابی با ۹ روستای زیرپوشش و با اعتبار ۱۱ و ۳۱۰ میلیون ریال مشخص  که پیمانکار درحال تجهیز کارگاه است.
وی گفت: با پیگیری های فرماندار و نماینده اورامانات در مجلس شواری اسلامی و مساعدت های مدیرعامل آب و فاضلاب استان در نظر داریم در کوتاه ترین زمان ممکن این پروژه ها به بهره برداری برسد.
فرماندار شهرستان روانسر نیز در این جلسه گفت: تامین آب شرب روستاهای دارای تنش آبی در شهرستان اولویت ما در ماه‌های پیش رو است.
«سعدی مصطفی‌زاده» افزود: با توجه به کاهش چشمگیر و یا قطع شدن بعضی از منابع آبی، در حال حاضر ۲۳ روستای این شهرستان به آبرسانی سیار نیاز دارند و در این راستا استقرار ۲ تانکر آبرسانی به ظرفیت ۱۴ هزار لیتر را از استان درخواست کرده ایم.
شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه