روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ يکشنبه ۲۵ ارديبهشت - شماره 4128

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز:

براي تحقق شعار سال عزم جدي داريم

 آذربایجان شرقی – لیلا پاشایی: مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران ، در حاشيه بازديد منطقه اي خود از تاسيسات تقويت فشار گاز اردبيل، آستارا، چلوند و سراب، پشتكاري و خلاقيت كاركنان را عامل مهم ارتقاي كارآمدي سازمان دانست.
فيروز خدائي، همچنين در نشست با كاركنان، ضمن تاكيد بر برنامه ريزي براي آينده بهتر گفت: سال گذشته با تكيه بر ارزشهاي سازماني و همت تمامي همكاران شاهد توفيقات متعددي بوديم اميدوارم امسال نيز با جديت و تلاش بيشتر بتوانيم در رشد و شكوفايي اقتصاد كشور سهم بسزايي داشته باشند.
خدائي، پشتكاري و خلاقيت را كليد موفقيت افراد و سازمان دانست و افزود: براي تحقق شعار سال( توليد، دانش بنيان و اشتغال آفرين) فعاليتها و اقدامات سال گذشته را بطور جدي ادامه داده و براي حمايت از توليد اقدام به رفع موانع نماييم.
مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز با مستعد قلمداد نمودن كاركنان اين منطقه عملياتي را در تحقق شعار سال، اظهار داشت: از طرح هاي نو و فناورانه همكاران حمايت مي كنيم و تقاضا دارم بر روي شعار سال تمركز نموده و بيشترين اهتمام را داشته باشند.
وي ادامه داد: اطمينان دارم با حركت همكاران اين منطقه به سوي توليد، دانش بنيان و اشتغال آفرين علاوه بر رشد توليد و اشتغالزايي شاهد ارتقاي بازدهي و تعالي سازماني خواهيم بود.
خدائي در پايان بر برنامه ريزي براي انجام اقدامات لازم قبل از فصول سرد سال اشاره كرد و ادامه داد: اميد است با تلاش و تمهيدات مناسب بتوانيم تامين گاز مبادي مصرف را به نحو احسن مديريت نماييم؛ چرا كه اين مهم بدون مساعدت تمامي عوامل امكانپذير نخواهد بود.

اهداف شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه حول محور شعار«تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی» برنامه ریزی شده است
 اولین جلسه شورای مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با هدف عملی کردن شعار سال 1401، وصول مطالبات، کاهش پیک برق و تلفات شبکه در سال 1401 برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، در این جلسه که با حضور کلیه مشاوران، معاونان و مدیران برگزار شد، مهندس مرادی مدیرعامل این شرکت با اشاره به بررسی شاخص های عملکردی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، وصول مطالبات و تلفات انرژی برق در شهرستان های مختلف را مورد بررسی قرار داد.
مهندس مرادی ضمن تشکر از زحمات کارکنان و مدیران شرکت توزیع برق استان کرمانشاه در سال گذشته، با بررسی اهداف پیش بینی شده شرکت در سال 1401 اظهار امیدواری کرد که با اعمال برنامه پیک بار در سال جاری خاموشی برق نداشته باشیم.
وی با بیان اینکه بیش از 815 هزار مشترک برق در استان کرمانشاه وجود دارد، اظهار کرد: خوشبختانه تمامی شهرهای استان داری برق مطمئن و پایدار هستند و بیش از 99 درصد روستاهای استان نیز برقدار هستند. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بااشاره به اینکه بیش از 80 درصد مشترکین ما مشترکین خانگی هستند، تصریح کرد: به ازای هر درجه افزایش دما، حدود 35 مگاوات به بار استان اضافه می شود و مدیران برق شهرستان ها باید دارای برنامه عملیاتی برای مدیریت مصرف برق باشند و متعهدانه به آن عمل کنند.
مهندس مرادی از آمادگی نیروهای شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه برای پیک بار تابستان پیش رو خبر داد و خطاب به مدیران این شرکت گفت: باید تمام تلاش و همت خود را به کار بندیم تا با مدیریت مصرف برق خللی در کار روزمره مردم و همچنین تولید صنایع و محصول کشاورزان پیش نیاید. وی با اشاره به شعار سال 1401 به واحد تحقیقات معاونت مهندسی تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت دانشگاه ها، مراکز علمی- پژوهشی و شرکت های دانش بنیان و همچنین همکاری با واحدهای فناور و شرکت های نوآور(استارتاپ ها) درخصوص فعالیت های شرکت اقدام نمایند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه وصول مطالبات برق را نیروی محرکه اقدامات این شرکت دانست و خبر از برنامه ریزی این شرکت برای وصول صد درصدی مطالبات داد. مهندس مرادی همچنین از پروژه هزار کیلومتری تعویض سیم مسی به کابل خودنگهدار در جهت کاهش تلفات برق خبر داد و گفت: پروژه این تعویض طی 4 فاز و طبق برنامه تا پایان سال انجام می شود. در ادامه، معاونان خدمات مشترکین، مهندسی و برنامه ریزی، بهره برداری و امور دیسپاچینگ و مدیران امورهای تدارکات و مالی به ترتیب عملکرد سال 1400 و برنامه های سال 1401 و شاخص‌های اصلی حوزه کاری واحدهای خود را ارائه دادند.
همچنین نماینده امورهای برق سه گانه کرمانشاه و نماینده برق شهرستان های تابعه عملکرد خود را به حاضران ارادئه دادند و چالش ها و پیشنهادهای خود را مطرح نمودند.
در پایان ارائه گزارش عملکرد مدیران،  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ضمن پاسخگویی به سوالات مطرح شده، گزارش های ارائ شده را جمع بندی و راهکارهای مقابله با مشکلات و بحران های حاضر را بررسی کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:
 کارگران نماد شجاعت، ایثار، مقاومت و جهاد هستند
آذربایجان شرقی – لیلا پاشایی: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: کارگران نماد شجاعت، ایثار، مقاومت و جهاد می باشند.
حسین فتحی در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان بسیج کارگری استان آذربایجان شرقی که در محل سالن اجتماعات فرزندان رحمت بهزیستی تبریز برگزار شد، با اشاره به ادبیات ماندگار انقلاب اسلامی به نقش بی بدیل کارگران اشاره کرد و افزود: کارگران همواره در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی حضور پر رنگ و نقش کلیدی داشته اند.  وی حضور نهاد مقدس بسیج کارگری را در واحدهای تولیدی و صنعتی استان در ایجاد فرهنگ کار و ارتقاء بهره‌وری اثربخش توصیف نمود و خاطرنشان کرد: وجود این نهاد مقدس در کارخانجات استان روحیه مضاعفی را برای تولید بیشتر به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری فراهم نموده است.  فتحی لازمه اقتصاد مقاومتی و اقتصاد پویا را داشتن تفکر خالص بسیجی عنوان کرد و افزود: یکی از راهکارهای عملی برای مقابله با دشمنان در جنگ اقتصادی وجود این نهاد مقدس در واحدهای تولیدی است.  وی تصریح کرد: وجود این نهاد مقدس بسیج در کارخانجات برکات و نتایج اثربخشی را در واحدهای تولیدی صنعتی بهمراه داشته است که می‌توان بر تقویت روحیه جهادی و انقلابی در محیط کار ارتقاء فرهنگ کار و بهره وری در خلق حماسه اقتصادی، تشویق برای سرمایه گذاری فرهنگ سازی برای مصرف کالاهای داخلی با اجرای «طرح شهید برونسی» و همچنین عارضه یابی مسائل اجتماعی کار با راه اندازی» یاوران تولید» اشاره نمود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به نقش نهاد مقدس بسیج کارگری در ایجاد تعاملات دستگاهی اظهار کرد: بسیج کارگری می تواند محور ارتباط و تعامل سالم بین کارگر و کارفرما باشد که در سایه این تعامل، همدلی و هم افزایی، آرامش واحد و امنیت شغلی نمایش اقتدار نظام در حوزه جبهه اقتصادی و رشد و شکوفایی منابع انسانی فراهم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام عنوان  کرد:
تداوم تلاش در جهاد آبرسانی به روستاهای محروم استان
 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام با بیان تداوم تلاش در جهاد آبرسانی به روستاهای محروم استان گفت: عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۸ مجتمع و ۳۶ روستا استان ایلام در قالب طرح جهاد آبرسانی با محوریت محرومیت‌زدایی به زودی آغاز می شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام؛ پرویز ناصری در دومین جلسه قرارگاه محرومیت زدایی جهاد آبرسانی با حضور معاون عمرانی استاندار، معاون بسیج سازندگی سپاه و نماینده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، اظهار داشت: با آغاز اجرای این پروژه آبرسانی ۲۱۷۷۶ نفر از آب پایدار و بهداشتی بهره مند خواهند شد. وی تاکید کرد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۵۰۷۰ میلیارد ریال هزینه و پیش پیش بینی می شود تا پایان سال ۱۴۰۱ نیز  ۱۲۸ روستا از نعمت آب شرب سالم بهره مند شوند. مدیرعامل شرکت آبفا ایلام تاکید کرد: پروژه های آبرسانی با عقد قرارداد محرومیت زدایی با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) تسریع می یابند. وی در ادامه به مسائل فنی و کیفی و رفع معارضات مسیر اجرای پروژه‌ها اشاره نمود و تصریح کرد: نیازمند همکاری و همراهی ادارات میراث فرهنگی، راهداری و منابع طبیعی و سایر دستگاه ها برای تسریع در اجرای فیزیکی پروژه ها هستیم.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه