روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ يکشنبه ۲۵ ارديبهشت - شماره 4128

مراسم معارفه دانشجویان جدید الورود و تقدیر از اساتید برتر دانشگاه صنعتی قم برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه : معارفه دانشجویان جدید الورود و تقدیر از اساتید برتر دانشگاه صنعتی قم با حضور هیئت رئیسه دانشگاه در سالن همایش‌های شهید آخوندی به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و معاونت آموزشی و پژوهشی برگزار شد.
در این مراسم دکتر رضائی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن ابراز خرسندی از دیدار دانشجویان و حضوری شدن دانشگاه‌ها به نام سال که توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال نامگذاری شده است، اشاره کرد و افزود: دانشگاه صنعتی قم در بدنه فنی و مهندسی استان و کشور وظایفی را برعهده دارد که با توجه به شعار سال باید در این زمینه همتی مضاعف داشته باشیم. وی با اشاره به پیشرفت‌های اخیر دانشگاه گفت: به لطف خدا و همت اساتید ارجمند، کارکنان محترم و دانشجویان عزیز هم اینک دانشگاه صنعتی قم در زمره ۱۵ دانشگاه صنعتی برتر کشور قرار دارد که با توجه به ظرفیت های موجود در دانشگاه امیدواریم شاهد رشد هرچه بیشتر این دانشگاه باشیم. وی افزود: با توجه به رویکرد دکتر زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری به پژوهش و ایجاد یک معاونت جدید با عنوان معاونت علمی و فناوری باید دانشگاه‌ها به پژوهش نگاه ویژه‌ای داشته باشند.
 درادامه دکتر قنبری معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه ضمن تبریک به دانشجویان جدید الورود به بیان توضیحاتی در خصوص موفقیت‌ها و پیشرفت‌های چشمگیر دانشگاه صنعتی قم طی چند سال اخیر پرداخت.
وی خاطرنشان کرد:کسب رتبه دوم اشتغال به کار دانش آموختگان مقطع کارشناسی در سال ۱۳۹۹،کسب رتبه نهم اشتغال به کار دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در سال ۱۴۰۰، پذیرش دانشجو در مقاطع دکترای مهندسی مکانیک و کارشناسی ارشد نانو فناوری و برگزاری کنفرانس های علمی ملی و بین‌المللی از جمله پیشرفت های دانشگاه صنعتی قم در چند سال اخیر بوده است.  در پایان نیز از اساتید برتر آموزشی و پژوهشی تقدیر شد.
ازدانشکده برق دکتر نرگس صادق زاده ، ازدانشکده فنی و مهندسی دکتر علیرضا عزیزی، از دانشکده مکانیک دکتر مهدی سلیمانی و از گروه‌های مستقل دکتر سید محمدعلی آل عمرانی نژاد به عنوان اساتید برجسته آموزشی  معرفی شدند.  از دکتر مصطفی طالبی، دکتر جعفر قنبری، دکتر هادی زیانی، دکتر میثم یادگاری، دکتر علی کوهستانی و دکتر حمیدرضا بهرامی به عنوان اساتید برتر پژوهشی تقدیر شد. هم‌چنین دکتر عاطفه نژاد ابراهیم، مهندس پریسا محمودی، دکتر روح الله عبادی و دکتر بهجت پور امیری به عنوان اساتید برتر مدعومعرفی شدند. همچنین از دکتر سید محمدعلی آل عمرانی نژاد و دکتر عبدالرضا رسولی به عنوان اساتید فعال فرهنگی تقدیرو تشکر به عمل آمد. سخنرانی مسئول بسیج دانشجویی، دبیر تشکل جامعه اسلامی و دبیر دبیران انجمن های علمی و سرودخوانی گروه انصارالحجه از جمله دیگر برنامه های این مراسم بوده است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه