روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت - شماره 4126

آیت الله سعیدی:

خدمات بسیج سازندگی باید همه مردم را دربر گیرد

 تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه رفتار بسیج سازندگی باید برخاسته از سبک زندگی قرآنی باشد، گفت: بسیج سازندگی یک فعالیت عام المنفعه است و همانطور که رحمانیت خدا همه چیز را در بر گرفته است باید خدمت رسانی بسیج سازندگی نیز همه مردم را در بر بگیرد.
به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، برنامه‌های این سازمان را باعث افتخار و عزت نظام دانست و اظهار کرد: در فعالیت ها اگر نگاه مان به قله باشد توان، امید، گستره و صحت کارمان بالا می‌رود و از سهل انگاری و سهل اندیشی مصون می مانیم و از ناملایمات مأیوس نمی‌شویم.
وی با بیان اینکه نگاه به قله انسان را امیدوار می کند، گفت: نگاه به قله باعث رسیدن به اوج اهداف تعریف شده می شود و همت انسان را بلند می کند و چشم و گوش را به روی حواشی و کارشکنی‌ها می بندد و انسان از کنار بسیاری از ناملایمات با کرامت عبور می‌کند.
تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه در اوج قله انقلاب امام زمان(عج) ایستاده‌اند، گفت: بسیج سازندگی باید به گونه ای رفتار کند که کارهایش تأیید کننده اهداف و آرمان های بلندش و رفتار و اعمالش شاهد بر درستی موضع گیری ها و آرمان هایش باشد.
وی با بیان اینکه رفتار بسیج سازندگی باید برخاسته از سبک زندگی قرآنی باشد، گفت: بسیج سازندگی یک فعالیت عام المنفعه است و همانطور که رحمانیت خدا همه چیز را در بر گرفته است باید خدمت رسانی بسیج سازندگی هم همه مردم را در بر بگیرد.
سعیدی با تأکید بر اینکه هرچه بسیج از پول و سمت فاصله بگیرد بهتر است، گفت: باید از کنار حرف و حدیث هایی که برخی از افراد می زنند با کرامت عبور کرد و بدانید که اعمال ما در ذیل خدمت به حضرت ولی عصر(عج) است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه