روزنامه کائنات
8

صفحه آخر

۱۴۰۱ دوشنبه ۱۹ ارديبهشت - شماره 4124

با احکام جداگانه وزیر فرهنگ صورت گرفت؛

معرفی حجت الاسلام والمسلمین سرلک و احمد مراد پور به عنوان دو عضو جدید شورای پروانه نمایش آثار سینمایی

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکام جداگانه‌ای دو عضو جدید شورای پروانه نمایش آثار سینمایی را منصوب کرد.
 به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنا به پیشنهاد محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی با حکم محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علی سرلک و احمد مرادپور به جمع اعضای شورای پروانه نمایش سینمایی اضافه شدند.
این تغییر با توجه به حجم بالای فیلم های سینمایی و اهتمام سازمان سینمایی بر برپایی مستمر و متمرکز جلسات شورای پروانه نمایش صورت گرفته است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین، از تلاش‌ها و زحمات حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی و پرویز شیخ طادی که به دلیل مشغله های شخصی و عدم امکان حضور پیوسته در جلسات شورای پروانه نمایش عذرخواهی کردند، قدردانی و تشکر کرد.
یادآوری می شود سایر اعضای شورای پروانه نمایش عبارتند از: بیژن نوباوه، محمدحسین نیرومند، پژمان لشگری پور، سعید مستغاثی، رضا شاکری، جواد رمضان‌نژاد و خانم سهیلا صادقی.

موافقت با صدور پروانه نمایش سه فیلم
شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش سه فیلم موافقت کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های: «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شرف‌الدین وکارگردانی امیراطهر سهیلی، «پیتوک» به تهیه‌کنندگی سیدمحمد قاضی وکارگردانی سیدمجید صالحی و «آهنگ دو نفره» به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی وکارگردانی آرزو ارزانش موافقت کرد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه