روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ يکشنبه ۳ بهمن - شماره 4067

مهلت ارسال آثار به دومین رویداد فرهنگی آوای گاز تمدید شد

 دبیرخانه دومین رویداد فرهنگی آوای گاز با توجه به پایان مهلت ارسال آثار كه پیش‌تر تا 1 ابهمن ماه اعلام شده بود این مهلت را تا 10 بهمن ماه تمدید کرد.
ابراهیم عباسی دبیر دومین رویداد فرهنگی آوای گاز اعلام کرد: با توجه به استقبال علاقمندان و درخواست  مکرر اهالی فرهنگ و هنر و نظر به تصمیم شورای سیاست گزاری و هیات داوران این رویداد مبنی بر تمدید مهلت ارسال آثار و ایجاد فرصت برای شرکت در این رویداد فرهنگی ، مهلت ارسال آثار تا 10 بهمن ماه 1400تمدید شد
 عباسی گفت:این رویداد فرهنگی در سه بخش تولیدات صدا،فیلم و عکس تلفن همراه و با موضوعات گازو مصرف ایمن و بهینه،گاز و محیط زیست،گاز و توسعه پایدار،گاز و رفاه و آسایش اجتماعی و گازرسانی روستایی و مهاجرت معکوس برگزار می شود. وی گفت:از مهمترین اهداف این رویداد فرهنگی می توان به تعامل هرچه بیشتر با ذینفعان شرکت اشاره کرد  و می توان با استفاده از نظرات ایشان در ارتقا کیفی خدمات  ،گام های موثری را برداشت.
دبیر دومین رویداد فرهنگی آوای گاز گفت:شرکت در این رویداد برای عموم مردم و اهالی فرهنگ و هتر آزاد می باشد و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود به سایت شرکت گاز استان بوشهر مراجعه کنند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه