روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ شنبه ۲۵ دي - شماره 4061

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم:

1982 درخواست مردم به رئیس جمهور در میز ارتباطات مردمی کمیته امداد استان قم ثبت و درحال بررسی است

 معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم از ۲۲۹۲ مراجعه حضوری به میز ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهور خبر داد و گفت: ۱۹۸۲ درخواست هم اکنون ثبت شده و درحال بررسی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمدابراهیم نعیمی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم با اشاره به سیزدهمین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم گفت: میز ارتباطات مردمی این نهاد، پیش از سفر دو روزه آیت الله رئیسی به استان قم در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت تشکیل و مستقر شد.
وی با بیان اینکه مراجعات مصاحبه و بررسی شده توسط مددکاران این نهاد دو هزار و ۲۹۲ فقره بوده است افزود: تاکنون دو هزار و ۸۱ فقره درخواست در سامانه سامد ثبت شده است.
نعیمی با بیان اینکه ۹۸ فقره از این مراجعات تکراری بوده اند ادامه داد: هزار و ۹۸۲ درخواست رسیده غیر تکراری در این سامانه ثبت و درحال پیگیری و رسیدگی هستند.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان قم اضافه کرد: بیش از ۵۰ نفر از مددکاران و امدادگران این نهاد از روزهای نخست سفر ریاست محترم جمهوری مأموریت یافتند در این میز نسبت به پذیرش تقاضاها، مصاحبه مددکاری، بررسی میدانی برخی از درخواست ها، ثبت سامد و پیگیری نامه ها فعالیت کنند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه