روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۵ دي - شماره 4055

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه:

اجرای 200 طرح آبرسانی در استان زنجان

زنجان- غزال محمد رحیمی فرد: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان که به مناسبت سالروز تاسیس شرکت های آب و فاضلاب با اصحاب رسانه نشست خبری داشت گفت: این شرکت با مساعدت دولت و مجلس شورای اسلامی، 200 طرح آبرسانی که عمدتاً در مناطق روستایی استان اجرایی می شود را در دستور کار دارد.
«علیرضا جزءقاسمی» اظهار کرد: امسال همچنین 166 روستا با اعتباری افزون بر 500 میلیارد ریال و در قالب 60 پروژه از تنش آبی خارج شده و این عملیات در 100 روستای دیگر نیز در حال اجرا می باشد.
وی با اشاره به اختصاص ردیف مالی جدیدی از سوی مجلس برای محرومیت زدایی گفت: در این قالب 55 روستا از طریق قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، با مرکزیت بسیج سازندگی و مشارکت شرکت آب و فاضلاب آبرسانی می شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: بهره گیری از ظرفیت خیرین و مشارکت مردمی برای آبرسانی به روستاها نیز جزو اقدامات شاخص شرکت آب و فاضلاب استان زنجان می باشد که در مجموع 40 طرح آبرسانی توسط خیرین نیک اندیش در روستاهای استان زنجان اجرایی می شود.
جزءقاسمی با اشاره به توجه ویژه دولت و مجلس به امر آبرسانی گفت: اعتبارات آبرسانی امسال افزایش مناسبی داشته و 462 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های آب و فاضلاب در استان زنجان در نظر گرفته شده است.
این مسئول همچنین خاطرنشان کرد: سال گذشته 160 میلیارد تومان مجموع اعتبارات آبرسانی استان زنجان بود که از این میزان 50 درصد تخصیص یافت.
وی با اشاره به کاهش 45 درصدی بارش ها گفت: علیرغم این شرایط، امسال هیچگونه اخلالی در ارائه خدمات پایدار به مشترکین آب و فاضلاب استان نداشته ایم و تلاش بر این است که با برنامه ریزی های انجام شده برای سال آینده نیز خدمات بدون وقفه ادامه داشته باشد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه