روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ سه شنبه ۹ آذر - شماره 4029

همزمان با سراسر کشور انجام شد،

راه اندازی سامانه امداد هوشمند همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی

 مراسم رونمایی از سامانه امداد هوشمند با حضور مدیر کل کمیته امداد استان، معاون حمایت و سلامت، مدیر برنامه ریزی و اصحاب رسانه در سالن جلسات این نهاد برگزار شد.
به گزارش کائنات به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مجید مومنی، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در این مراسم گفت: سامانه امداد هوشمند به آدرس  Soha.emdad.ir با هدف بهبود و مدیر یت خدمات سامانه امداد هوشمند و کارآمد ایجاد  و به روز رسانی اطلاعات فردی و پالایش اطلاعات مددجویان از جمله برنامه های این طرح است.
وی افزود: در این طرح پایش اطلاعات مددجویان از ششم آذر ماه آغاز می شود و ضرورت ثبت اطلاعات پایه برای ورود به سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد شامل کد ملی، کدپستی و شماره موبایل سرپرست خانوار است.
وی ادامه داد: در این سامانه اطلاعات از ۴ درگاه شامل: خود اظهاری خانواده تحت حمایت، مددکاران، مراکز نیکوکاری و دفاتر پیشخوان دولت دریافت می شود و نیکوکاران و نیازمندان می توانند اطلاعات خود را در سامانه ثبت نمایند. مدیر کل کمیته امداد استان اظهار داشت: سامانه امداد هوشمند و کارآمد(سُها) باهدف چابک سازی فرآیند ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان با بهره گیری از فناوری های نوین در بستر های الکترونیکی و فضای مجازی همزمان با سراسر کشور از ششم آذر ماه سال جاری در استان مرکزی عملیاتی و پیاده سازی می شود.
وی در ادامه همچنین از راه اندازی سامانه نظام پیشنهادات خبرداد و تصریح کرد:سامانه نظام پیشنهادات کمیته امداد به آدرس
http://pishnahadat.emdad.ir/ راه اندازی شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان گفت: نظام پیشنهادات یکی از ارکان مهم مشارکت اقشار مختلف جامعه در تصمیم سازی ها در راستای پویایی سازمان است. وی اضافه کرد:مردم خیر و نیکوکار استان می توانند با مراجعه به سامانه پیشنهادات خود را به منظور پیشبرد اهداف امداد و خدمت رسانی بیشتر به محرومین ثبت نمایند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه