روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۱ مهر - شماره 3996

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی خبر داد؛

ذخیره سازی مطلوب سوخت و آمادگی کامل سوخترسانی زمستانی

  آذربایجان شرقی – لیلا پاشایی: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی در بازدید فرماندار کلانشهر تبریز از این منطقه از آمادگی کامل برای تامین سوخت زمستانی مصرف‌کنندگان بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی و نیروگاهی خبر داد.
به گزارش کائنات، علی روح اللهی در جریان این بازدید با اشاره به عملکرد مطلوب منطقه در تأمین و توزیع به موقع فرآورده های نفتی اظهار داشت: با برنامه ریزی و نیازسنجی بعمل آمده، سوخت مورد نیاز استان به حد کافی ذخیره سازی شده و این منطقه جهت سوخترسانی زمستانی به مصرف کنندگان عمده، نیروگاهها و مجاری عرضه تا دورافتاده ترین و صعب العبورترین نقاط استان آمادگی کامل دارد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی تصریح کرد: تامین سوخت مورد نیاز استان آذربایجان شرقی و استانهای همجوار و نیروگاههای کشور و نیز صادرات فرآورده های نفتی تجلی همت مجموعه خدوم منطقه اعم از مسئولین و کارکنان، مجاری عرضه سوخت، شرکت های حمل و نقل فرآورده های نفتی و رانندگان ساعی نفتکش و در جهت انجام تکلیف شرعی دینی و ملی نیز کسب رضایت مسئولین صنعت نفت، استانی و شهروندان می باشد.
علی روح اللهی با بیان اقدامات انجام یافته جهت استقرار دولت الکترونیک اظهار کرد: با انجام برنامه ریزی و تلاش مدیریت و مسئولین منطقه توزیع نفت سفید خانوارهای روستایی هچنین نفتگاز مصرف کنندگان جزء و گازمایع مورد نیاز خانوارهای فاقد گاز طبیعی و صنایع به صورت الکترونیکی عرضه می گردد.
وی افزود: اجرای طرح توزیع فرآورده های نفتی با استفاده از زیرساخت بانکی علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان، کاهش قاچاق سوخت را نیز در پی خواهد داشت.
در ادامه جلسه مهدوی فرماندار کلانشهر تبریز با اشاره به اهمیت توجه به تامین و توزیع سوخت  در رشد و پویایی اقتصادی کشور از اهتمام مدیریت و مسئولین شرکت ملی پخش  فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی در راستای حل مسائل توزیع سوخت و برگزاری جلسات مشترک در این خصوص تشکر و قدردانی کرد. فرماندار کلانشهر تبریز همچنین برنامه ریزی برای  توزیع بموقع سوخت زمستانی نفت سفید و گاز مایع قبل از شروع فصل سرما را ضروری دانست.
در پایان فرماندار کلانشهر تبریز و هیئت همراه ضمن بازدید از انبار نفت شهدای پخش تبریز با روش های عملیاتی تامین، ذخیره سازی و توزیع فرآورده های نفتی آشنا گردیده و از زحمات تلاشگران این تاسیسات تشکر کردند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه