روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ يکشنبه ۲۷ مهر - شماره 3765

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قم:

با توجه به تولید مستمر تولیدکنندگان ماسک در قم، کمبود ماسک وجود نداشته است

مهدی کبیری پور معاون هماهنگ‌کننده سپاه قم گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، اقدامات مستمری نظیر : همکاری با معاونت بهداشت در بحث پایش واحدهای صنفی، آموزش و غربالگری عمومی و اصناف، همچنان ادامه داشته و متوقف نگردیده، تا جایی که در ایام عزاداری محرم، نظارت بر هیئت ها نیز به کمک مدیران محلات و بسیجیان صورت گرفت. همچنین در بحث تولید ماسک، بسیج دانشجویی روزانه 100هزار ماسک تولید و به بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها و جهت توزیع به تهران ارسال می نماید، که عدم کمبود ماسک و پیشگیری از وجود بازار سیاه در این حوزه، حاصل کار مستمر تولیدکنندگان بسیجی می باشد.
وی افزود: در حال حاضر و بدلیل عدم نیاز انبوه، تولید گان حفاظتی، متوقف است و در صورت نیاز، خط تولید آن مجددا راه‌اندازی می‌ گردد.
از موارد دیگر قابل ذکر، می توان به سرکشی از خانواده بیماران، ضدعفونی اماکن، معابر عمومی و نقاط درمانی و جاهای ضروری، کماکان ادامه داشته و در صورت اطلاع از نیاز بیشتر، با ابزار کامل‌تر از قبل، اقدام می نماییم.
کبیری پور افزود: اگر لازم شود قرارگاه کریمه را برقرار می کنیم، تا بطور سیستماتیک، آمار فوتی ها و بیماران را از دانشگاه علوم پزشکی دریافت نموده و برای ضدعفونی منازل آنها و محله و رسیدگی به خانواده های آنان و رفع مشکلاتشان برآییم.
وی به  استمرار تهیه سبد کالا، توسط پایگاه ها و ذبح بیش از ۶۰۰ قربانی و توزیع گوشت بین نیازمندان و  تعمیر لوازم خانگی 220 خانوار محروم اشاره نمود.
معاون هماهنگ کننده سپاه قم  از مرحله آخر رزمایش بسیج با تعداد بیش از 5000 بسته معیشتی در روز های پایانی ماه صفر خبر داد و افزود:  این رزمایش در حوزه ها بطور غیر متمرکز نیز، برگزار می گردد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه