در راستای حمایت از سیاستهای جمعیتی کشور صورت گرفت؛
سهم چشمگیر بانک ملت در وامهای ازدواج و فرزندآوری
بانک ملت تا پایان آبان ۱۴۰۴ بیش از ۳۲۰ هزار میلیارد ریال وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرده و سهم ۱۸ تا ۲۰ درصدی از شبکه بانکی دارد.
به گزارش کائنات، بانک ملت در ادامه رویکرد حمایتی خود از سیاستهای جمعیتی کشور، تا پایان آبان ماه ۱۴۰۴ بیش از ۲۵۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرضالحسنه ازدواج و بالغ بر ۶۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرضالحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت کرده است.
بر اساس تازهترین آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، این بانک در چارچوب اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عملکرد قابلتوجهی داشته و تا پایان آبان ماه موفق به پرداخت بیش از ۷۷ هزار فقره وام ازدواج و همچنین بیش از ۶۷ هزار فقره وام فرزندآوری شده است.
مجموع ارزش این تسهیلات به بیش از ۳۲۰ هزار میلیارد ریال میرسد که نشاندهنده نقش پررنگ بانک ملت در حمایت از خانوادهها و تقویت سیاستهای جمعیتی کشور است.
*پیشرو در حمایت از جوانان و خانواده
بررسی سهم بانک ملت از کل شبکه بانکی نیز گویای عملکرد ممتاز آن است؛ بهطوری که نزدیک به ۱۸ درصد وامهای ازدواج و ۲۰ درصد وامهای فرزندآوری در هشت ماهه نخست امسال از سوی این بانک پرداخت شده است. این سهم قابل توجه، جایگاه بانک ملت را در میان بانکهای ارائهدهنده تسهیلات قرضالحسنه بیش از پیش برجسته میکند و نشان میدهد این بانک یکی از پیشروترین نهادها در حمایت از جوانان و خانوادهها به شمار میرود.
با استقبال بینظیر اهالی صنعت بیمه؛
سومین نمایشگاه تخصصی بیمه کوثر با موفقیت
به پایان رسید
سومین نمایشگاه تخصصی بیمه کوثر با رویکرد پیشگیری از خسارت پس از استقبال بینظیر اهالی صنعت بیمه، کارگزاران، ذینفعان و اصحاب رسانه پس از ۵ روز فعالیت به کار خود پایان داد.
به گزارش کائنات، در این دوره از نمایشگاه، مدیران و کارشناسان بیمه کوثر در غرفههای خود به معرفی محصولات، طرحهای نوین و همچنین ارائه تجربیات در تمامی رشتههای بیمهای پرداخته و تلاش کردند در فضایی صمیمی و تخصصی در راستای آگاهیبخشی، فرهنگسازی و افزایش ضریب نفوذ بیمه قدمهای مؤثر و مثبتی بردارند.
گفتنی است در آخرین روز نمایشگاه از طرح ثمره زندگی در قالب دریافت مستمری پس از ۳۰ روز، بدون محدودیت سنی، با حضور ابوالفضل آقادادی مدیرعامل بیمه کوثر و جمعی از مقامات لشگری و کشوری رونمایی شد.
با حضور رئیس کل بیمه مرکزی؛
دستیار هوش مصنوعی
بیمه البرز رونمایی شد
دستیار هوش مصنوعی بیمه البرز در حاشیه همایش بین المللی بیمه و توسعه با حضور پرویز خوشكلام خسروشاهی، رئیس کل بیمه مرکزی رونمایی شد.
به گزارش کائنات، این خدمت نوآورانه می تواند نحوه رسیدگی به مدارک بیمه گذاران را متحول کند و بر اساس این فناوری، مستندات بیمه گذاران پس از بارگذاری در سامانه، بدون دخالت نیروی انسانی و تنها در کمتر از دو دقیقه توسط هوش مصنوعی ارزیابی و پرونده به سرعت وارد مرحله پرداخت خسارت خواهد شد.
این خدمت برای نخستین بار در صنعت بیمه کشور ارائه شده و بیمه البرز را در جایگاه پیشگام تحول دیجیتال قرار می دهد. دقت بالای ارزیابی، کاهش خطای انسانی و افزایش قابل توجه سرعت رسیدگی از مهم ترین دستاوردهای این فناوری است.
بیمه البرز پیش از این نیز با ارائه نرم افزار کاربردی «یاقوت البرز» نشان داده بود که رویکردی جدی در توسعه خدمات دیجیتال دارد. این اپلیکیشن امکان ارزیابی و پرداخت خسارت بیمه های بدنه و ثالث خودرو را به صورت کاملاً آنلاین فراهم کرده و بیمه گذاران می توانند بدون مراجعه حضوری، روند بررسی خسارت را طی کنند.
رونمایی از دستیار هوش مصنوعی ، ادامه مسیری است که بیمه البرز برای نوسازی و خودکارسازی فرآیندها در پیش گرفته و نشان دهنده تعهد این شرکت به ارتقای تجربه مشتری و افزایش کارایی در صنعت بیمه است.