روزنامه کائنات
1

صفحه اول

۱۴۰۳ شنبه ۱۸ فروردين - شماره 4570

هانی زاده کارشناس سیاست خارجی در گفت‌وگوبا کائنات:

راهپیمایی روز قدس اهداف پلید اسرائیل را برای مردم جهان نمایان کرد


  در این موضوع شکی نیست که روز قدس نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتهای اسلامی علیه رژیم صهیونیستی تلقی می‌شود چرا که در طی سال های گذشته بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هر سال جهان شاهد راهپیمایی ملت‌های آزاده در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان بوده است.
آنچه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان علیه رژیم صهیونیستی شکل گرفت اعتراضاتی یکپارچه و منسجم توسط همه مسلمانان و آزادگان جهان علیه مسائلی است که در غزه ایجاد شده و اعتراضی است به سکوت نهادهای بین المللی و کشورهای به ظاهر مدافع حقوق بشر در برابر نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه .
قطعاً راهپیمایی روز قدس امسال تفاوت اساسی با راهپیمایی‌های سال‌های گذشته داشت، به اعتبار اینکه شاهد شعارهایی به مراتب تندتر علیه رژیم صهیونیستی بودیم.
گستردگی راهپیمایی در سراسر ایران اسلامی و سایر کشورهای جهان نشان داد امروز افکار عمومی ملتهای غربی علیه رژیم صهیونیستی نسبت به قبل بسیار آگاه شده است. قطع به یقین جمهوری اسلامی در این بیداری و آگاهی بخشی به عموم مردم جهان نقش ویژه ای داشته است.
امروز دنیا شاهد تداوم جنایت هایی است که رژیم کودک کش در شش ماه گذشته داشته است به نحوی که بیش از ۳۳ هزار تن از مردم غزه را به شهادت رسانده و ۷۵ هزار نفر را مجروح کرده است.
جهان شاهد این موضوع بسیار مهم است که رژیم صهیونیستی تمامی قوانین بین‌المللی را زیر پا گذاشته و هیچگاه به قوانین جهانی پایبند نبوده است لذا در روز جهانی قدس راهپیمایی‌ها گسترده‌تر شد و شعارها هم متوجه آمریکا و رژیم صهیونیستی بود.
  حمله رژیم صهیونیستی به مقر کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق روی دیگری از این رژیم را به جهانیان نشان داد. امروز ارتش رژیم صهیونیستی به صورت آماده باش درآمده است چرا که از انتقام سخت ایران به شدت در هراس است و این موضوع یعنی آماده باش نشانه ترس و وحشت رژیم صهیونیستی از پاسخ کوبنده احتمالی ایران است.
 از سوی دیگر رژیم صهیونیستی با به کارگیری صدها مزدور در حوزه فضای مجازی در حال جریان سازی علیه ایران و محور مقاومت است بنابراین لازم است ملتهای مسلمان بخصوص ملت مسلمان ایران سازو کارهایی را را از طریق فضای مجازی برای خنثی سازی تهدیدات روانی و سایبری این رژیم جعلی در نظر بگیرند چرا که اسرائیل تلاش می کند با مهندسی افکار عمومی شرایط را به نفع خود رقم بزند بنابراین لازم است ملت های مسلمان از فضای مجازی به خوبی علیه رژیم صهیونیستی استفاده کنند تا دست این رژیم اشغالگر بیش از پیش برای مردم جهان نمایان شود.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه