روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ شنبه ۱ آبان - شماره 4002

بازدید شهردار بندر بوشهر از پروژه های عمرانی منطقه ۲ شهرداری بندر بوشهر

 بوشهر- ‌شهردار بندر بوشهر در ادامه روند بازدیدهای خود از پروژه‌های عمرانی منطقه ۲ شهرداری بندر بوشهر بازدید کرد.
به گزارش کائنات به نقل از واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، حسین حیدری در بازدید از پروژه های عمرانی منطقه دو شهرداری بندر بوشهر اظهار داشت: اجرا پروژه های نیمه تمام در اولویت نخست شهرداری بندر بوشهر قرار داشت و در این ارتباط اصلی تلاشی دریغ نخواهد شد.
وی بیان کرد: منطقه ۲ شهرداری بندر بوشهر در مقایسه با منطقه یک، کمبودها و کاستی‌هایی دارد که باید با اجرای پروژه‌های جدید زمینه جبران این کمبود ها فراهم شود.
حیدری ادامه داد: آرامستان جدید شهر بوشهر نیز موانع و مشکلاتی دارد دارد که راستای تسهیل در تردد شهروندان بهسازی مسیر دسترسی در حال اجرا است.
وی افزود: در ارتباط با پروژه احداث کانال دفع آب‌های سطحی نیز باید با توجه به در پیش بودن فصل بارندگی باید زمینه برای سرعت‌بخشی در اجرا این پروژه‌ها فراهم شود.
حیدری ادامه داد: آسفالت کوچه های خاکی نیز یکی از اولویت‌های مهم شهروندان محلات جنوبی است که با درایت مدیران منطقه ۲ بر اساس الویت نسبت به آسفالت کوچه‌ها اقدام خواهد شد.
وی اظهار داشت: محلات جنوبی شهر بوشهر در شاخص فضای سبز نیز از سرانه پایین قرار دارند که سعی می شود با احداث پارک‌های جدید زمین برای افزایش سرای فضای سبز فراهم شود. حیدری افزود: برخی از دستگاه‌ها مانند شرکت آب و فاضلاب نیز حفاری هایی در سطح محلات جنوبی ایجاد کردند که در راستای تسهیل در تردد شهروندان باید هر چه سریعتر نسبت به بهسازی آن اقدام شود.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه