روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ شنبه ۱ آبان - شماره 4002

سرپرست منطقه ۷ عملیات انتقال گاز:

ارتباط مستمر با ذینفعان سازمانی در پایداری جریان گاز در فصل سرما موثر است

همدان- محبوبه یادگاری- سرپرست منطقه ۷ عملیات انتقال گاز، ارتباطات مستمر با ذینفعان سازمانی را در پایداری جریان گاز در فصل سرما موثر دانست.
به گزارش کائنات به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال گاز ایران، در حاشیه جلسه ای که با حضور سرپرست منطقه هفت عملیات انتقال گاز، مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان و  جمعی دیگر از مسئولان در محل مرکز بهره برداری خطوط لوله خرم آباد برگزار شد؛ مهدی زارع سرپرست این منطقه عملیاتی در سخنانی اظهار داشت: با اقدامات انجام شده  در خصوص  تحویل و تحول خطوط فشار قوی گاز، اندازه گیری و پایش مستمر به منظور جلوگیری از هدر رفت گاز و همچنین شناسایی ظرفیت های مشترک جهت اقدام در شرایط اضطراری و بحران، با آمادگی و اطمینان کامل به استقبال فصل سرد سال می رویم.
سرپرست منطقه ۷ عملیات انتقال گاز افزود: بی شک ارتباطات مستمر با ذینفعان سازمانی در پایداری جریان گاز در فصل سرما موثر است و در این  زمینه تعاملات و جلسات متعددی با شرکت های گاز استان های تحت پوشش این منطقه عملیاتی صورت پذیرفته است.
در ادامه این جلسه کرم گودرزی مدیر عامل شرکت گاز استان نیز در سخنانی بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرد سال، لزوم هماهنگی عملیاتی و ارتباط موثر و انجام اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی در جهت پایداری جریان گاز و خدمات رسانی مطلوب و ایمن به مشترکین مد نظر می باشد و این شرکت آماده هرگونه همکاری با منطقه ۷ عملیات انتقال گاز به منظور گازرسانی مطلوب به استان های غربی کشور بویژه خدمت رسانی به مردم شریف استان لرستان است.
«جشنواره پاسخگویی به ذینفعان در منطقه ۷ عملیات انتقال گاز برگزار شد»
دومین جشنواره چابکی در پاسخگویی به ذینفعان برون سازمانی در منطقه ۷ عملیات انتقال گاز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی منطقه هفت عملیات انتقال گاز، مهدی زارع سرپرست منطقه 7 عملیات، در جلسه اختتامیه دومین دوره «جشنواره چابکی در پاسخگویی به ذینفعان برون سازمانی منطقه» و تقدیر از برترین مراکز بهره برداری در ارتباط با ذینفعان کلیدی منطقه ۷ عملیات انتقال گاز در سخنانی اظهار داشت: شناسایی علمی و دقیق ذینفعان کلیدی و برقراری ارتباطات اثر بخش با ایشان به منظور مرتفع نمودن چالش ها و بهبود امور به شیوه ای خلاقانه و نوآورانه در این منطقه عملیاتی برنامه‌ریزی و اجرایی گردیده است.
زارع ادامه داد: یکپارچگی و چابکی سازمان ها و انجام تعهدات بصورت پویا وبهره ور و به عبارت دیگر حیات سازمان های امروزی در گرو ایجاد و برقراری ارتباط دو طرفه با ذینفعان  است.
سرپرست منطقه ۷ عملیات انتقال بیان داشت: ارائه اهداف، دستاوردها، وظایف و مسئولیت های منطقه ۷ عملیات انتقال گاز به ذینفعان برون سازمانی اعم از ادارات، سازمان ها، بخشداری ها، فرمانداری ها و دهیاری های استان های غربی کشور که تحت پوشش این منطقه عملیاتی هستند، نقش مهمی در شناسایی دقیق و عمیق از این منطقه عملیاتی از یک سو و ایجاد حس اطمینان و اعتماد به خدمات انجام شده و در حال انجام توسط کارکنان سخت‌کوش این منطقه عملیاتی از دیگر سو، ایفا می نماید.
شایان ذکر است که برای نخستین بار در سطح شرکت ملی گاز ایران با دایر نمودن دبیرخانه ارتباطات برون سازمانی، در دومین جشنواره چابکی در پاسخگویی به ذینفعان برون سازمانی منطقه، برترین مراکز در حوزه ارتباطات موثر با ذینفعان کلیدی منطقه شناسایی و معرفی شدند. در این جشنواره از مرکز بهره‌برداری خطوط لوله سنندج با کسب رتبه اول و مراکز بهره برداری خطوط لوله اراک و خرم آباد به عنوان رتبه های دوم و سوم، با اهدای تندیس یادبود و لوح تقدیر، تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه