روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۸ مهر - شماره 4001

۱۶۵ مشترک جدید به بخش خانگی برق بدره اضافه شد

 مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان بدره گفت: در مدت یک سال ۱۶۵ مشترک جدید به بخش مشترکین خانکی اضافه شده است و تعداد مشترکین خانگی در شهرستان را به ۵۷۲۴ رسانده است.
به گزارش کائنات، سلیمان صفری با بیان اینکه در شش ماهه امسال به دلیل کمبود تولید با قطعی‌های مکرر برق روبرو بوده‌ایم، اظهار کرد: با افزایش دمای هوا از اردیبهشت امسال و افزایش مصرف برق توسط مشترکین شرکت شاهد این بودیم که ترانس‌ها به بیشترین میزان بارگیری خود رسیدند و به عبارتی فولبار یا در آستانه فولباری قرار می‌گرفت که منجر به قطع کلید کل می‌گردد.
وی یکی از اقدامات همکاران را مکاتبه با مرغداری‌ها و نانوایی‌ها عنوان کرد و افزود: این مکاتبات با واحدهایی صورت گرفت که فاقد مولد برق اضطراری بودند که در صورت قطع برق مشکلات زیادی به وجود می‌آمد.
مدیر شرکت توزیع نیروی برق بدره با بیان اینکه در زمان پیک مصرف در روستاهای انتهای فیدر مشکل ضعف ولتاژ به وجود آمد، اظهار داشت: در تمام ایام سال خواستار صرفه جویی در مصرف برق و گاز هستیم و در فصل سرما باید به صرفه جویی در مصرف گاز هم توجه داشته باشیم زیرا در صورت جوابگو نبودن سوخت گاز باید از وسایل برقی برای گرم شدن استفاده شود.
صفری تعداد مشترکین خانگی را ۵ هزار و ۷۲۴ خانوار ذکر کرد و گفت: تعداد مشترکین عمومی و معابر ۳۲۲ مورد، مشترکین بخش کشاورزی ۸۶ عدد و مشترکین بخش صنعت و معدن ۲۴ مورد است. البته در مدت یک سال ۱۶۵ خانوار به مشترکین خانگی اضافه شده است.
وی تعداد مشترکین کم مصرف و پرمصرف را به ترتیب ۷۳۹ و ۵۲۵ مورد اعلام و افزود: ۱۹ درصد مشترکین کم مصرف و ۸۱ درصد مشترکین پرمصرف پس از رعایت الگوها و کاهش مصرف از طرح پاداش این شرکت برخوردار شدند.
مدیر شرکت توزیع نیروی برق بدره ادامه داد: تبلیغات اپلیکیشن «برق من» در فضای مجازی سطح شهرستان و در مانورهای جهادی مدیریت بحران در بین عموم مردم معرفی گردید و به مرور افراد زیادی اقدام به نصب اپ کردند.
صفری در مورد میزان خرابی‌های وسایل برقی گفت: دسته‌ای از وسایل سوخته برقی که ناشی از کمبود تولید برق بود و توسط مشترک در سایت توانیر ثبت و دارای کد رهگیری می‌شد. مورد بعدی از نوع قطع برق با برنامه یا شل بودن نول و اتصالات و غیره می‌باشد که پس از بررسی کارشناسان این اداره پس از تایید بودن موضوع، وسیله سوخته مشترک را به بیمه تحت قرارداد با اداره معرفی می‌شد. که در خصوص میزان خرابی‌هایی که به دلیل کمبود تولید بوده است آمار دقیقی در دست نیست اما در خصوص سوختگی وسایل ناشی از اقدامات و فعالیت‌های اداره به ۱۲ مورد رسید.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه