روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ سه شنبه ۳۰ شهريور - شماره 3983

مدیرکل راه و شهرسازی استان در تشریح سیاستهای وزیرراه و شهرسازی عنوان کرد:

تلاش برای دستیابی به اهداف جدید وزارت راه و شهرسازی

 مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در جلسه شورای اداری ضمن تشریح سیاستهای مقام عالی وزارت از تلاش این اداره کل برای دستیابی به اهداف جدید وزارت راه و شهرسازی در جمع معاونین و روسای ادارات تابعه سخن گفت.
به گزارش کائنات،  دکتر سید محمد نظری ضمن تشریح برنامه های وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان با بهره گیری از همه امکانات و بسیج همه ی نیروها برای دستیابی به اهداف تعیین شده از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
وی ادامه داد: با توجه به قانون اخیر مجلس شورای اسلامی همه ی وزارتخانه ها موظفند زمین خود را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند تا برای ساخت مسکن مورد استفاده قرار گیرند.
نظری با بیان اینکه موضوع مسکن برای رئیس جمهور و وزیر بسیار اهمیت دارد، یادآور شد: یکی از اتفاقات خوبی که رخ داده است راه اندازی صندوق توسعه مسکن است که از این محل منابع خوبی برای حل مشکل بخش های کم درآمد بوجود خواهد آمد و تلاش ما بر این است که برای اقشار کم درآمد هزینه مسکن را کاهش دهیم .
دکتر نظری به شیوه ی ساخت مسکن نیز اشاره کرد و گفت: نخست شیوه ی انبوه سازی است که تجربه زیادی در این زمینه وجود دارد و شرکتهای توانمندی هم حضور دارند. شیوه دیگر واگذاری زمین به مردم بویژه روستائیان است تا خود اقدام به ساخت مسکن نمایند.
در این راستا دکتر نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران ضمن بررسی ظرفیت های استان در این حوزه از معاونین و روسای ادارات در بخش های مختلف خواست تا پیشنهادات خود را درباره روش های تکمیل و انجام طرح ها و پروژه ها ارائه نمایند.
وی با تاکید براینکه براساس دستور وزیر راه و شهرسازی باید شرایطی را دراستان ایجاد کنیم و مشوق هایی را برای سرمایه گذاران در نظر بگیریم و تلاش کنیم تا مردم برای مشارکت در پروژه های حوزه راه و شهرسازی پیشگام شوند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه