روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ يکشنبه ۲۸ شهريور - شماره 3981

برقدار شدن دکل آسیب‌دیده خط ۴۰۰ کیلوولت نیروگاه زاگرس در کمتر از ۳۰ ساعت

 مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب، از برقدار شدن دکل آسیب‌دیده ۴۰۰ کیلوولت نیروگاه زاگرس به نیروگاه مرصاد در کمتر از ۳۰ ساعت به‌صورت طرح دائم خبر داد.
به گزارش کائنات، مهندس “علی اسدی” گفت: در روز چهارشنبه مورخ ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۵ صبح، خط انتقال نیروگاهی ۴۰۰ کیلوولت زاگرس به مرصاد از مدار خارج شد.
وی افزود: پس از اعلام خروج خط مذکور توسط همکاران بهره‌بردار به دیسپاچینگ غرب، گروه تعمیرات خطوط به محل حادثه اعزام شدند.
مهندس اسدی خاطرنشان ساخت: پس از اعزام گروه به محل حادثه مشخص شد که دکل این خط انتقال بر اثر سرقت پلیت‌های اصلی و نبشی‌های آن سقوط کرده و متأسفانه سارق نیز در محل دچار حادثه شده‌ و جان سپرده بود.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان گفت: پس از حضور اکیپ‌های تعمیرات خطوط و در مدت زمان کمتر از ۳۰ ساعت، عملیات بازسازی و نصب تجهیزات این دکل به‌صورت طرح دائم به اتمام رسید و خط انتقال ۴۰۰ کیلوولت نیروگاه زاگرس به نیروگاه مرصاد برقدار شد که با توجه به اهمیت ویژه خط از یک طرف و حجم خرابی قطعات دکل، مقره و یراق آلات از طرف دیگر که مستلزم همکاری و هماهنگی کامل بین گروه‌های عملیاتی، نظارت خطوط و  اداره انبارهاست در نوع خود یکی از بهترین رکوردهای بازسازی دکل ۴۰۰ کیلوولت به صورت طرح دائم به‌شمار می‌رود.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه