روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ شنبه ۲۷ شهريور - شماره 3980

به صورت نمادین انجام شد،

برگزاری مراسم شور عاطفه ها در مدرسه قرآنی فطرت اراک

 مراسم شور عاطفه ها و پویش ملی هم کلاسی مهربان با حضور فرمانده سپاه روح الله استان، مدیر کل کمیته امداد استان ، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان مرکزی ، جمعی از مسئولین استانی و جمعی از دانش آموزان به صورت نمادین در مدرسه قرآنی فطرت کلانشهر اراک و در شبکه آموزشی شاد به صورت سراسری برگزار شد.
به گزارش کائنات، سردار محسن کریمی فرمانده محترم سپاه روح الله استان مرکزی با بیان حادثه کربلا دو بال شور و شعور دارد ، گفت: پیاده روی سراسری اربعین جلوه ای از شور حسینی و ارادت مشتاقان به سرور و سالار شهیدان است.
وی افزود: درس مقاومت و تسلیم نشدن در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب ، صبر و پایداری در مسیر حق ، احیای امر به معروف و نهی از منکر ، تحمل در برابر ناملایمات و سختی ها ، اخلاص در نیت و تقوای در عمل ، شناخت و بصیرت ،عمل به موقع ، وظیفه شناسی و گذشت در راه خدا از مصادیق شعور کربلایی است.
و در ادامه اظهار داشت: امام خمینی (ره) با کمک مردم به پیروزی رسید ؛ رهبر، ملت و مکتب سه ضلع انقلاب هستند ، امت سرمایه اجتماعی انقلاب است که با حفظ این امت می توان پیشرفت کرد.
وی با بیان اینکه خیرو احسان از جایگاه ارزشمندی در نظام اسلامی برخوردار است ، افزود: حفظ کرامت و منزلت انسانی و کسب رضای حق تعالی در ترویج سنت های حسنه و اقدامات خیر خواهانه از مهم ترین ضروریات است.
وی اضافه کرد: کار برای مردم ، حفظ سرمایه اصلی انقلاب و کسب رضای خداوند متعال را در بر خواهد داشت.
مجید مومنی ،مدیر کل محترم کمیته امداد استان نیزضمن آرزوی سلامتی برای امام و ولی مسلمین ، امام خامنه ای یاد شهدای گرانقدر انقلاب و سردار دلها شهید سلیمانی را گرامی داشت و گفت:ایام سوگواری امام حسین (ع) و یارانش را تسلیت می گویم، امام حسین (ع) کشتی فراخ و سریع نجات است و امیدواریم تمام کارهای خیر ما توشه ای برای آخرت و یوم الحسرت باشد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه