روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۴ شهريور - شماره 3979

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد؛

انتقال ۴۸۰ هزار تن کالای اساسی به آذربایجان‌شرقی

آذربایجان شرقی – لیلا پاشایی: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌شرقی گفت: در نیمه نخست سال جاری ناوگان حمل و نقل عمومی کالا ۴۸۰ هزار تن کالای اساسی و نهاده‌ دامی از بنادر جنوب بارگیری و به استان حمل کرده است.
به گزارش کائنات، اورجعلی علیزاده با اعلام این خبر افزود: از این مقدار کالای حمل شده ۱۶۸ هزار تن گندم و ۳۱۲ هزار تن نهاده های دامی شامل جو، ذرت دامی و کنجاله است.
وی با بیان اینکه این میزان کالای اساسی با ۲۴ هزار دستگاه وسیله نقلیه سنگین ناوگان حمل و نقل عمومی به مقصد استان حمل شده است، اظهار داشت: این کالاها در راستای تخلیه بنادر از کالاهای دپو شده و اختصاص سهمیه نهاده های دامی و کالاهای اساسی آذربایجان شرقی از بندر امام استان خوزستان بارگیری و به استان حمل شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌شرقی گفت: این اقدام با تشکیل قرارگاه حمل کالاهای اساسی در این اداره کل و با هماهنگی انجمن های صنفی شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالا و رانندگان وسائط نقلیه سنگین سراسر استان، بسیج کامیون ها و رانندگان وسائط نقلیه سنگین و اعزام به جنوب کشور انجام شده است. علیزاده، ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا، هماهنگی با اداره کل غله استان، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل پشتیبانی امور دام و اداره کل دامپزشکی برای تسهیل در حمل کالاهای اساسی است. وی یادآوری کرد: در این مدت تیمی متشکل از کارشناسان حمل و نقل این اداره کل و نمایندگان صنوف حمل و نقل برای نظارت بر چگونگی حمل این محموله ها به بندر امام اعزام شده و ۴۷ دستگاه ناوگان راهداری استان نیز در ۲ مرحله برای حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی به بندر امام(ره) اعزام شدند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه