روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ دوشنبه ۲۲ شهريور - شماره 3977

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران:

جامعه فرهیخته پزشکی عافیت طلب نیست

 دکتر ناصحی ضمن قدرانی از خدمات شایسته کادر درمان در جبهه مقابله با کرونا، گفت: با شیوع کرونا دیدیم که چطور کادر بهداشت و درمان به مقابله با این ویروس شتافتند، این نشان داد که جامعه فرهیخته پزشکی عافیت طلب نیست و همیشه در کنار مردم است.
به گزارش کائنات، «محمدمهدی ناصحی» در مراسم روز پزشک و تجلیل از برگزیدگان جامعه پزشکی و داروسازان که توسط شورای هماهنگی سازمانهای یبیمه گر مازندران و به میزبانی اداره کل بیمه سلامت مازندران برگزار شد، از تلاش‌های مدافعان سلامت در خدمات‌رسانی به آحاد مردم و بیماران کرونایی قدردانی کرد و گفت: خرسندیم که به بهانه میلاد ابوعلی سینا و تجلیل از پزشکان مازندران دور هم جمع شدیم، مکتب بوعلی سینا باارزش و پشتوانه محکمی برای کادر درمان است.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: با شیوع کرونا دیدیم که چطور کادر بهداشت و درمان به مقابله با این ویروس شتافتند، این نشان داد که جامعه فرهیخته پزشکی عافیت طلب نیست و همیشه در کنار مردم است.
دکتر ناصحی تصریح کرد: امروز پزشکان همچون دوران دفاع مقدس در جنگ هستند، مقابله با بیماری منحوس کرونا را انجام می د‌هند برای اعضای جامعه پزشکی کشور آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

پزشک خانواده شهری با هم افزایی سازمان های بیمه گر درحال ارائه خدمت هستند
رسول ظفرمند نیز در این مراسم، ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی کادر درمان برای فعالیت در جبهه مقابله با کرونا بیان کرد: خرسندیم که قاطبه پزشکان، افرادی متعهد و با انگیزه خدمت به مردم هستند و با بیمار و همراه بیمار که نوعا دچار سختی و درد هستند به نحو شایسته برخورد می‌کنند.
مدیرکل بیمه سلامت مازندران با بیان اینکه گرامیداشت روز پزشک و داروساز فرصت مناسبی است تا بار دیگر از سپید جامگانی که با مجاهدت و ایثار شان جانی تازه به جامعه می بخشند علی الخصوص از جانفشانی ها و خدمات کادر درمان کشور در این روزهای سخت مبارزه با کرونا تقدیر و تشکر شود، اذعان کرد: خوشبختانه شورای هماهنگی سازمان‌های بیمه‌گر استان در تعامل خوبی با دانشگاه و پزشکان قرار دارند.
وی برلزوم تکمیل شدن زیرساخت های پزشک خانواده تاکید کرد و افزود: در بحث پزشک خانواده شهری باوجود مشکلات اجرایی و ضعف حمایت وزارت بهداشت از این طرح، سازمان‌های بیمه گر با هم‌افزایی کمک کردند که این طرح اجرا شود.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه