روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ يکشنبه ۳ مرداد - شماره 3945

انجام نظارت ستادی حوزه بسیج شهید عباسپور از بسیج برق منطقه ای خوزستان

 نظارت ستادی حوزه بسیج شهید عباسپور صنعت آب و برق خوزستان در سال ۱۴۰۰، از پایگاه بسیج امام حسین (ع) شرکت برق منطقه ای خوزستان انجام شد.
به گزارش کائنات، این نظارت ستادی با حضور مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان، مسئول شورای بسیج ادارات و کارمندان سپاه حضرت ولیعصر (عج)خوزستان و فرمانده حوزه بسیج شهید عباسپور صنعت آب و برق خوزستان و اعضای شورای حوزه، انجام شده است.
در این نظارت یعقوب دانشی فرمانده پایگاه بسیج امام حسین (ع) شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گزارش فعالیت ها واقدامات انجام شده در این پایگاه را در سطوح مختلف به هیئت بازرسی بسیج ادارات و حوزه بسیج شهید عباسپور ارائه کرد.
عباس نبگانی فرمانده حوزه بسیج شهید عباسپور، هدف از این نوع نظارت ها و بازرسی ها را برای بررسی وضعیت عملکرد پایگاه‌ های تابعه و همچنین اشراف بیشتر به عملکرد پایگاه ها دانست.
وی همچنین اقدامات پایگاه بسیج امام حسین (ع) شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در زمینه مدیریت مصرف و نظارت بر حسن انجام آن در ادارات و سازمان ها، حضور بسیجیان این پایگاه در مناطق محروم و کمک به زلزله زدگان سی سخت کهگیلویه و بویراحمد، روشنگری انتخاباتی و حضور فعال در رزمایش ها را قابل تقدیر خواند و از یعقوب دانشی فرمانده پایگاه بسیج تشکر کرد. در ادامه این بازدید سرهنگ پاسدار حسین زاده مسئول بسیج کارمندی سپاه استان با تشکر از تلاش های پرسنل صنعت برق در حفظ پایداری شبکه، از اقدامات پایگاه بسیج شرکت برق منطقه ای خوزستان جهت طرح مدیریت مصرف برق و فعالیت های این پایگاه تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه