روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ چهارشنبه ۳۰ تير - شماره 3943

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر:

بیش از 9 هزار شغل تا پایان سال 1400 برای مددجویان بوشهری ایجاد می شود


 مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: تا پایان سال 1400 با شناسایی افراد مستعد اشتغال، بیش از 9 هزار شغل در دو سرفصل کاریابی و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی  برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ایجاد می شود.
به گزارش کائنات به نقل از سایت خبری کمیته امداد، محمد رضا میری، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر صبح امروز در دیدار با برخی از مدیران بانک های استان بوشهر اظهار داشت: اشتغال و خودکفایی از محورهای اساسی فعالیت این نهاد برای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت است و در این راستا با شناسایی و آموزش مددجویان و سپس پرداخت تسهیلات کم بهره ، زمینه‌های اشتغال و کار آفرینی آنها فراهم می شود. وی در ادامه افزود: با توجه به ظرفیت های متعدد استان و از طرفی آمار بالای مددجویان تحت حمایت ،توانمندسازی آنها و ایجاد فرصت های شغلی پایدار برای این ولی نعمتان به عنوان یک اقدام بی نظیر برای امدادگران محسوب می شود. محمد رضا میری در ادامه خاطر نشان کرد: در سال 99 علی رغم همه مشکلات اقتصادی با پرداخت بیش از 174 میلیارد تومان زمینه ایجاد بیش از 8 هزار شغل در دو سر فصل کاریابی و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به وجود آمد. مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به برنامه های اشتغالزایی این نهاد در سال 1400 نیز گفت: تعهد داریم تا پایان سال جاری  9 هزار و  688 مورد شغل در دو سر فصل کاریابی و پرداخت تسهیلات اشتغال از سوی بانک های عامل ایجاد کنیم که این برنامه با شناسایی افراد مستعد، آموزش آنها و سپس معرفی جهت اشتغال انجام خواهد شد. وی در ادامه بیان کرد : 325 میلیارد و 400 میلیون تومان برای دو سر فصل تسهیلات اشتغالزایی بانکی و سرفصل کاریابی اعتبار در نظر گرفته شده است. مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از 3 هزار 630 نفر دوره آموزشی فنی و حرفه ای توسط مراکز دولتی، آموزشگاه های آزاد و سایر مراکز آموزشی با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد و 132 میلیون تومان برای مددجویان تحت حمایت ارائه خواهد شد.
میری همکاری بانک ها را برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مددجویان مهم توصیف کرد و گفت: نقش بانک‌های استان بوشهر برای ارائه تسهیلات در زمینه‌های مختلف و به‌خصوص موضوع اشتغال مددجویان قابل‌تقدیر است

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه