روزنامه کائنات
4

جامعه

۱۴۰۰ چهارشنبه ۳۰ تير - شماره 3943

معاون وزیر کشور تاکید کرد؛

تشدید اعمال محدودیت در شهرهای قرمز

 معاون وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، در نامه ای به معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و رئیس کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مبارزه با کرونا خواستار تشدید اعمال محدودیت درشهرهای قرمز و رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای اعیاد قربان وغدیر وماه محرم شد.
بابک دین پرست، در نامه ای به ذوالفقاری خواستار پیگیری اجرای بند ۱ و ۲ مصوبات هفتاد و هفتمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا، شد.
گفتنی است در بند ۱  مصوبات آخرین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا آمده است:  با توجه به اجرای مناسب مراسم اعیاد قربان وغدیر و ماه محرم درسال گذشته،دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی سال گذشته برای اجرا در مناسبت های سال جاری تمدید می شود. به قرارگاه عملیاتی ستاد ملی اجازه داده می شود برای مواردی که دردستورالعمل سال گذشته نیاز به بازنگری و اصلاح دارد،تصمیم گیری نماید.همچنین در بند ۲ آمده است: با تأکید براجرای مصوبه شماره(۱) جلسه ۷۶ ستاد ملی مورخ مبنی بر «تشدید اعمال محدودیت در شهرهای قرمز» که فعالیت هفت شغل خاص را برای دوره زمانی مشخص ممنوع اعلام کرده بود، بقیه مشاغل و کسب وکارها مجازند با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی فعالیت نمایند.
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور،همچنین تاکید شد قرارگاه عملیاتی ستاد ملی نسبت به تهیه وابلاغ دستورالعمل بهداشتی برای فعالیت مشاغل وکسب و کار در شهرهای قرمز اقدام و با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دادستانی، وزارت صمت، نیروی انتظامی و اصناف ذیربط، بر اجرای دقیق مصوبه نظارت نماید.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه