روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ دوشنبه ۲۸ تير - شماره 3942

مدیر علمی سازمان مدیریت صنعتی استان آذربایجان شرقی:

ایران تک رویداد صنعتی و رقابتی در غرب و شمال غرب کشور است

 آذربایجان شرقی - لیلا پاشایی- مدیر اجرایی سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان شرقی گفت: هفتمین دوره طرح رتبه بندی و معرفی برترین شرکت های غرب و شمال غرب کشور سیزدهم مرداد ماه سال جاری در تبریز برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار ما در تبریز، جواد جهانگیر در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: معرفی شرکت های برتر یاد شده با مشارکت اتاق بازرگانی تبریز برگزار می شود.
وی با اشاره به شاخص های انتخاب شرکت های برتر ادامه داد: رشد و بازدهی، اثربخشی در بازارهای بین المللی، اشتغالزایی و استفاده هوشمندانه از دارایی های شرکت از شاخص های انتخاب شرکت های برتر است.
* ابراهیمی: با آموزش راه توسعه را می توان نشان داد
نایب رییس اتاق بازرگانی تبریز نیز در این نشست گفت: اتاق با سلاح و صلاح روز باید بتواند از واحدهای صنعتی، تولیدی و مراکزی که برای تعالی کسب و کار فعالیت می کنند، حمایت کند و برای تحقق این هدف تلاش می کند.
ابوالفتح ابراهیمی ادامه داد: با آموزش راه توسعه را می توان نشان داد و در اقتصاد کشور مثمر ثمر واقع شد، طرح رتبه بندی شرکت های برتر شمال غرب و غرب کشور نیز رقابتی در افزایش بیلان، رشد شرکت ها، اشتغال زایی، صادرات و شایسته سالاری ایجاد کرده است.
* باقرزاده: توسعه با افزایش ظرفیت های مدیریتی محقق می شود
مدیر علمی سازمان مدیریت صنعتی استان آذربایجان شرقی و دبیر علمی هفتمین دوره طرح رتبه بندی و معرفی برترین شرکت های منطقه غرب و شمال غرب کشور نیز در تشریح طرح "ایران تک"، گفت: ایران تک رویداد صنعتی و رقابتی در غرب و شمال غرب کشور است که جایگاه مدیران و شرکت ها را نشان می دهد و راهی را که باید طی کنند تا از رقبای خود عقب نمانند و این موضوع زمینه مقایسه و رقابت بین شرکت ها را فراهم می کند.  
مجید باقرزاده با اشاره به نقش و جایگاه مدیریت در توسعه کشور، گفت: اگر ظرفیت های مدیریتی افزایش یابد بسیاری از نقاط ضعف برطرف و توسعه ممکن می شود، چون توسعه با افزایش ظرفیت های مدیریتی محقق و مسیر تعالی دادن کسب و کار هموار می شود.
* دیباور: ۵۳۰ شرکت از ۱۰ استان کشور در طرح ایران تک ثبت نام کردند
مدیر روابط عمومی و توسعه خدمات سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان شرقی نیز اظهار کرد: طرح ایران تک در راستای مسئولیت اجتماعی این سازمان از سال ۹۱ شروع شروع و تاکنون ۶ دوره برگزار شده است. احمد اکبری دیباور افزود: بیش از ۵۳۰ شرکت در این دوره از انتخاب برترین شرکت های تولیدی و صنعتی ثبت نام کردند که در ۲۴ گروه ارزیابی و داوری و در نهایت از هر گروه یک شرکت به عنوان برترین معرفی می شوند. اکبری دیباور اضافه کرد: این تعداد شرکت از ۱۰ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، مرکزی، قزوین، کرمانشاه، همدان، کردستان و گیلان ثبت نام کردند. وی در خصوص سه مزیت اصلی ایران تک گفت: روش‌شناسی (ترکیب روش های فرایند گرا و نتیجه گرا)، رایگان بودن این طرح که حتی یک ریال از شرکت ها دریافت نکردیم و حفظ و امانت داری از اسرار شرکت ها سه مزیت اصلی ایران تک محسوب می‌شود. احمد اکبری دیباور تصریح کرد: هزینه‌ی کامل برگزاری این رویداد برعهده سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان شرقی است و در همین راستا سال گذشته ۴۸۰ میلیون تومان و امسال نیز حدود ۶۰۰ میلیون تومان هزینه برگزاری ایران تک خواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه