روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۶ خرداد - شماره 3919

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد؛

تحویل یک میلیون و ٢٨۶ هزار واحد مسکن مهر در دولت تدبیر و امید

 حمیدرضا عدل، معاون فني، امور زيربنايي و توليدي سازمان برنامه و بودجه کشور در پنجمين نشست خبري- تحليلي ارائه گزارش عملكرد ۸ ساله سازمان برنامه و بودجه گفت: اگرچه حرف و حدیث‌ها زیاد بود که دولت تدبیر توجهی به مسکن مهر نداشته است، اما آمارها خلاف این نکته را ثابت می‌کند. از سال ۸۶ پروژه مسکن مهر در قالب تعاونی‌ها و تفاهمنامه‌ها آغاز شد. برنامه‌ریزی اولیه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد بود.
عدل افزود: از سال ۸۶ تا ابتدای این دولت، ۶۸۹ هزار مسکن مهر ساخته شد و از سال ۹۲ تا ۹۶ بیش از یک میلیون واحد مسکن مهر تحویل داده شد و این عدد تا نیمه سال ۱۴۰۰ و پایان این دولت یک میلیون و ۹۷۶ هزار واحد خواهد رسید.
معاون فني، امور زيربنايي و توليدي سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین گفت: واحد مسکن مهر آماده و قابل تحویل داریم که باید خدمات زیربنایی و روبنایی آن انجام شود که با اعتبارات خوبی که تخصیص یافته تا پایان سال تحویل می‌شود. ۱۰۲ هزار واحد نیز فاقد متقاضی است.
حمیدرضا عدل، معاون فني، امور زيربنايي و توليدي سازمان برنامه و بودجه کشور در پایان پنجمين نشست خبري- تحليلي ارائه گزارش عملكرد ۸ ساله سازمان برنامه و بودجه گفت: عملکرد این دولت در مسکن مهر نشان می‌دهد علی‌رغم ادعای مخالفت این دولت با مسکن مهر در عمل، چندین برابر دولت آقای احمدی نژاد که فقط ۶٨٩ هزار واحد ساخته بود مسکن مهر ساختیم.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه