روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ شنبه ۲۲ خرداد - شماره 3915

فرمانده بسیج ادارات استان همدان:

طرح ابتکاری نظارت و ارتباطات مردمی ، روشی خلاقانه است

 سرپرست این منطقه، طرح ابتکاری نظارت و ارتباطات مردمی  را  روشی خلاقانه و بدون هزینه بمنظور صیانت از حریم خطوط لوله دانست.
 در جلسه ای که با حضور فرمانده بسیج ادارات استان همدان، فرمانده بسیج حوزه شهید مقصودی ادارات شهر همدان، فرمانده و جمعی از بسیجیان پایگاه حیدر کرار (علیه‌السلام)  این منطقه عملیاتی برگزار گردید، مهدی زارع سرپرست منطقه ۷ عملیات انتقال گاز در سخنانی ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر  در سخنانی اظهار داشت : آزاد سازی خرمشهر نمایشی از ایثار، شجاعت ودلیر مردی رزمندگان و بسیجیان هشت سال دفاع مقدس بود.
سرپرست منطقه ۷ عملیات انتقال گاز در ادامه افزود :  این منطقه عملیاتی با حدود ۵۰۰۰ کیلومتر خط لوله انتقال گاز در پهنه جغرافیایی غرب کشور وظیفه خطیری در زمینه پایش و نگهداشت این خطوط دارد.
مهدی زارع در ادامه اضافه کرد : این حجم از خطوط لوله که از شهرها و روستاهای صعب العبور و کوهستانی عبور می نماید مستلزم حفاظت و حراست مداوم و مستمر است تا از هرگونه تعدی و تجاوز مصون بماند.
سرپرست منطقه ۷ عملیات انتقال گاز در ادامه گفت : همانگونه که بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس از مرزهای اعتقادی و جغرافیایی ایران جانانه دفاع کردند در عصر حاضر نیز بسیجیان و نیروهای مردمی می توانند نقشی اثر گذار در صیانت از حریم خطوط لوله و جلوگیری از تجاوزات به آن ایفا نمایند.
مهدی زارع در ادامه افزود : بهره مندی از ظرفیت نیروهای بسیج در قالب  طرح ابتکاری پایگاه بسیج این منطقه و با عنوان «نظارت و ارتباطات مردمی متضمن صیانت  از حریم خطوط لوله» نشان دهنده یکی از ظرفیت ها و قابلیت های بالقوه بکارگیری توان مردمی در جای جای وسعت پهناور منطقه، در جهت حفاظت و حراست از حریم خطوط لوله است که می بایست با انجام برنامه ریزی ها و هماهنگی لازم با بسیج ادارات استان های تحت پوشش منطقه به عنوان طرحی نو مد نظر قرار گرفته و به نحو شایسته ای اجرایی گردد.
در ادامه این جلسه زارع مدیر منطقه ۷ با تشریح وظایف بسیج  و معرفی ظرفیت نیروهای پرتوان مردمی  گفت :
مطالعات بیانگر این است که بزرگی ، شهرت و اعتبار متضمن موفقیت نخواهد بود . هر سازمان و شرکتی برای رشد نیازمند اندیشه های نو و نظر های تازه است تا به تغییرات و پیشرفت دست یابد.این افکار و نظر های جدید هستند که مانند آب حیات سازمان را جانی تازه می بخشند .تحقق رسیدن به این حقیقت در سایه ی سازمانی خلاق و نو آور امکان پذیر است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه