روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۸ فروردين - شماره 3872

مدیرکل راهداری استان مرکزی:

استان مرکزی رتبه سوم تردد نوروزی کشور را کسب کرد

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان مرکزی گفت: دادههای ثبت شده در سامانه راهداری بیانگر آن است که این استان در تعطیلات نوروزی امسال رتبه سوم تردد جادهای کشور را به خود اختصاص داده است.
«علی زندی فر» افزود:  پنج میلیون و ۹۵۸ هزار و ۶۶ تردد  در ورودیها و خروجیهای این استان از ۲۵ اسفندماه پارسال تا ۱۳ فروردین ماه جاری در جادهها ثبت شده است.
وی ادامه داد: استان تهران با ورود و خروج ۱۲ میلیون و ۴۸۶ هزار و ۴۷۵ دستگاه وسیله نقلیه رتبه نخست و  البرز با ۱۰ میلیون و ۶۲۹ هزار و ۸۵۵ تردد رتبه دوم تردد نوروزی امسال را داشتهاند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۵۳۰ هزار و ۴۱۸ دستگاه وسیله نقلیه روز طبیعت در سطح جادههای این استان تردد کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۶ و ۲ دهم برابر افزایش دارد.
زندیفر یادآور شد: تردد جادهای ثبت شده استان مرکزی در سیزدهم فروردین پارسال با توجه به محدودیتتردد وسایل نقلیه  ۸۵ هزار و ۱۲۷ دستگاه وسیله نقلیه بوده است.
وی خاطرنشان کرد: ۱۲ میلیون و ۳۶۱ هزار و ۳۹۷ دستگاه وسیله نقلیه با احتساب تردد وسایل نقلیه درون استانی، از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه امسال در جادههای استان مرکزی تردد کردند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۴۹ درصد افزایش دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان مرکزی گفت: ۲ میلیون و ۳۶۸ هزار و ۵۶۹ دستگاه وسیله نقلیه در این مدت به این استان وارد شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲۱ درصد افزایش یافتهاست.
زندی فر افزود: ۲ میلیون و ۳۶۰ هزار و ۳۸۸ دستگاه وسیله نقلیه نیز در این مدت به استان مرکزی وارد شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲۵ درصد رشد دارد.
وی گفت: ۱۳ درصد از تردد جادهای استان مرکزی در تعطیلات نوروزی امسال متعلق به وسایل نقلیه سنگینبود که این شاخص  نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد کاهش یافتهاست.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه