روزنامه کائنات
6

انرژی

۱۴۰۰ سه شنبه ۱۷ فروردين - شماره 3871

نماینده اهواز در مجلس:

برگ برنده ایران در شرایط تحریم بهره‌مندی از توان داخل است

 نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در شرایط تحریم به این جایگاه رسیده‌ایم که می‌توانیم کمپرسورهای نفت و گاز را بسازیم و خود را از واردات آنها بی‌نیاز کنیم، گفت: برگ برنده ایران در شرایط تحریم بهره‌مندی از مزیت‌های داخلی است.
به گزارش کائنات به نقل از شانا، مجتبی یوسفی در آیین امضای قراردادهای ساخت ۲۴ دستگاه کمپرسور سانتریفیوژ با سازندگان داخلی و قرارداد جمع‌آوری گازهای همراه نفت منطقه رگ‌سفید، گفت: این افتخاری است برای مسئولان وزارت نفت که در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» توانستند کار بزرگی انجام دهند و چنین قراردادهایی را امضا کنند.
وی به موضوع جمع‌آوری گازهای مشعل نیز اشاره و تصریح کرد: با این کار به اندازه توسعه یک فاز پارس‌جنوبی صرفه‌جویی کرده‌ایم.
نمایند اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس با بیان اینکه مردم خوزستان، زنگنه را خوزستانی می‌دانند، اظهار کرد: از وزیر نفت به‌واسطه تلاش‌هایی که در محرومیت‌زدایی و فعالیت‌هایی که در بخش مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق نفت‌خیز انجام داده است تشکر می‌کنم.
یوسفی برگ برنده ایران در مقابل تحریم را بهره‌ جستن از مزیت‌های داخلی دانست و گفت: نفت متعلق به همه ملت ایران است، ما نمی‌گوییم نفت تنها برای جنوبی‌هاست، اما انتظار داریم محرومیت‌های مرد م مناطق نفت‌خیز نیز برطرف شود.

نماینده ایذه و باغملک در مجلس:
نفت با اعتماد به نخبگان داخلی به نقطه مطلوبی در توسعه رسیده است
 نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر به نخبگان داخلی اعتماد کنیم و کارهای بزرگ را به‌دست آنها بسپاریم به جایگاه‌های خوبی خواهیم رسید، گفت: خوشحالیم که وزارت نفت با اعتماد به این دانشمندان به نقطه مطلوبی در توسعه رسیده است.
به گزارش کائنات به نقل از شانا، عبدالله ایزدپناه در آیین امضای قراردادهای ساخت ۲۴ دستگاه کمپرسور سانتریفیوژ با سازندگان داخلی و قرارداد جمع‌آوری گازهای همراه نفت منطقه رگ‌سفید، گفت: خوشحالم که اعتماد به دانشمندان و نخبگان بومی سبب شده است ما به این جایگاه برسیم که بتوانیم تجهیزات صنعت نفت و گاز را در داخل کشور تولید کنیم.
وی افزود: اگر به نخبگان داخلی اعتماد کنیم و کارهای بزرگ را به‌دست آنها بسپاریم بدون شک به جایگاه‌های خوبی خواهیم رسید، خوشحالیم که وزارت نفت با اعتماد به این دانشمندان به نقطه خوبی رسیده است.
نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه با بومی‌سازی و نگاه به درون باید فعالیت کنیم، تصریح کرد: در شرایط تحریم دو راهکار در پیش داریم، یکی رفع تحریم‌ها که باید برای آن تلاش کرد و دومی خنثی کردن تحریم‌ها که باید روی پای خود بایستیم و با توانمندی نیروهای داخلی و با نگاه به دورن، تحریم‌ها را خنثی کنیم.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه