روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ دوشنبه ۱۶ فروردين - شماره 3870

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی آذربایجان شرقی اعلام کرد؛

استقبال از طرح تبدیل رایگان سوخت سی ان جی در استان

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از استقبال چشمگیر اجرای طرح تبدیل رایگان سوخت سی ان جی در استان با ثبت نام بیش از ۸۷۵۰ خودروی عمومی باری و مسافری در طرح گازسوز نمودن خودروها در منطقه آذربایجان شرقی طی سال ۱۳۹۹ خبر داد.
علی روح اللهی با اشاره به ثبت نام بیش از ۸۷۵۰ خودروی عمومی باری و مسافری طی سال ۱۳۹۹ در استان گفت: اجرای این طرح برای خودروهای مذکور در راستای بهره مندی از مزایای استفاده از سوخت پاک، کاهش آلاینده های زیست محیطی و صرفه جویی در هزینه ها همچنان ادامه دارد.
وی تصریح کرد: با تلاش و همت کارکنان و کارشناسان منطقه تا پایان اسفند ماه ۱۳۹۹ از خودروهای ثبت نام نموده در این منطقه بیش از ۶۵۰۰ دستگاه خودروی عمومی باری و مسافری در کارگاههای مجاز و فعال منطقه مراحل تبدیل سی ان جی را به انجام رسانده اند و بقیه خودروهای ثبت نام شده که مجاز به بهره مندی از این طرح  هستند در نوبت تبدیل رایگان می باشند.
علی روح اللهی افزود: مالکین خودروهای عمومی باری و مسافری در استان آذربایجان شرقی که تاکنون موفق به شرکت در این طرح نشده اند می توانند جهت بهره مندی از مزایای طرح رایگان تبدیل سی ان جی با مراجعه به سایت GCR.niopdc.ir در این طرح ثبت نام نموده و نسبت به دریافت نوبت تبدیل اقدام نمایند. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی یادآور شد: هم اکنون ۱۴ کارگاه تبدیل سی ان جی در استان فعال بوده و از ۳۴۴ باب جایگاه عرضه سوخت ۱۷۲ باب جایگاه سی ان جی جهت ارائه خدمات سوخت رسانی به خودروهای سی ان جی سوز آمادگی کامل دارند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی همچنین گفت: بیش از ۱۶۲ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان تا پایان بهمن ماه سال 99 توزیع شده بود .
علی روح اللهی اضافه کرد: تخصیص سهمیه سوخت بخش کشاورزی بر اساس سطح زمین زیر کشت، تعداد ادوات کشاورزی و اجرای طرح راستی آزمایی و به صورت الکترونیکی انجام می‌گیرد.
این مقام مسوول با اشاره به آغاز طرح توزیع الکترونیکی نفتگاز با استفاده از زیرساخت بانکی از مردادماه سال 99 افزود: اجرای این طرح گامی دیگر در راستای تحقق دولت الکترونیک بود و علاوه بر تسهیل خدمات سوخت رسانی، صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان در بخش کشاورزی موجب کاهش سوء استفاده های احتمالی و قاچاق فرآورده های نفتی گردید به طوریکه توزیع نفتگاز بخش کشاورزی در استان آذربایجان شرقی با بیش از ۱۶۲ میلیون لیتر در ۱۱ ماهه سال ۹۹ موجب کاهش بیش از دو درصدی  نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۸ گردید.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی پیشتر اعلام کرده بود: مصرف کنندگان جزء فرآورده نفتگاز می توانند بدون مراجعه حضوری، جهت ثبت درخواست سوخت و استفاده از خدمات سوخت رسانی برای دریافت سهمیه تخصیصی اطلاعات بانکی خود را در بخش مربوطه در سامانه درخواست فرآورده های نفتی (newtejaratasan.niopdc.ir) ثبت نمایند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه