روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۸ اسفند - شماره 3868

نشست پیش بینی تمهیدات شهرداری گرگان برای چهارشنبه آخر سال برگزار شد

 نشست تخصصی بررسی و پیش بینی اقدامات و تمهیدات لازم شهرداری گرگان در خصوص آخرین چهارشنبه سال (چهارشنبه سوری) برگزار شد.
در راستای پیشگیری و اهمیت آمادگی در برابر حوادث احتمالی چهارشنبه سوری عصر یکشنبه ۲۴ اسفند جلسه هماهنگی و هم اندیشی با حضور مدیران و کارشناسان شهرداری در حوزه معاونت خدمات شهری تشکیل شد.
در این جلسه مقرر شد کلیه همکاران اجرایی اعم از نواحی خدمات شهری و پیمانکاران زیرمجموعه پرسنل ایستگاه‌های آتش‌نشانی و پرسنل پیمانکاران زیرمجموعه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از ساعت ۱۸ مورخه ۲۶ اسفند تا ساعت ۲۴ همان روز در آماده باش کامل باشند.
از دیگر اقدامات برنامه ریزی شده جمع آوری تمامی لاستیک های فرسوده، چوب و مواد اشتعال زا از سطح کوچه ها و معابر شهری بود. همچنین مقرر شد ۶ دستگاه تانکر آبرسان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در نواحی مناطق سه گانه جهت تسریع در خدمات رسانی مستقر شود.

دادبود شهردار گرگان در گفتگو با رادیو:
«محله محوری» شعار سال جدید شهرداری گرگان خواهد بود
 شهردار گرگان شعار سال جدید شهرداری را «محله محوری» عنوان کرد.عبدالرضا دادبود در گفتگوی زنده با برنامه «روزنه» رادیو گلستان اظهار کرد: ستاد استقبال از بهار 1400 از ابتدای اسفندماه در شهرداری گرگان تشکیل شده و تمامی اقدامات لازم از جمله نظافت و ساماندهی سطح شهر، رنگ آمیزی جداول در حال انجام است.
دادبود افزود: کاشت گل، نصب الِمان های نوروزی و فعالیت های فرهنگی نشاط آور با حجم بالاتری نسبت به سال های گذشته در دستور کار قرار دارد.وی خاطرنشان کرد: امسال برای اولین بار نصب المان های نوروزی را در تمامی محلات به ویژه محلات کمتر برخوردار انجام داده ایم.
شهردار گرگان در ادامه گفت: «محله محوری» شعار سال جدید ما خواهد بود و بنا داریم برنامه ریزی ویژه ای برای تمامی محلات سطح شهر داشته باشیم.دادبود در پاسخ به پرسش مجری برنامه در خصوص زیرگذر انجیراب بیان کرد: آغاز عملیات اجرایی زیرگذر محله انجیراب به زودی آغاز می شود و ظرف مدت حداکثر 4 ماه به بهره برداری خواهد رسید.
وی درباره بازگشایی معبر محله محتشم گفت: باتوجه به دسترسی نامناسب در یکی از معابر محتشم، عملیات بازگشایی و آسفالت محتشم 2 به 4 انجام شد که مورد استقبال خوب مردم محله قرار گرفت و محور کوی طبیعت تا اوزینه در سال جدید بازگشایی و آسفالت خواهد شد.وی در خصوص پرداخت مطالباات کارگران بیان کرد: تمام مطالبات پاکبانان را به پیمانکاران آنها پرداخت کرده ایم و تا پایان سال مبلغی دیگر به آنها و همچنین کارگران فصلی پرداخت خواهیم کرد. شهردار گرگان در پایان به بازنشستگان اشاره و اظهار کرد: پیشنهاد افزایش دو برابری پاداش پایان خدمت همکاران را به شورای شهر داده ایم که مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

رییس سازمان نظام مهندسی گلستان از شهردار گرگان تقدیر کرد
 سید مجید حسینی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با ارسال لوح تقدیر از زحمات دکتر دادبود شهردار گرگان بابت تلاش های صورت گرفته شهرداری گرگان در راستای توسعه و پیشرفت شهر قدردانی کرد.
در متن از این لوح تقدیر آمده است:«یقیناً توسعه و پیشرفت هر شهری مرهون تلاش بی دریغ مسئولین خدوم و دلسوزی می باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء آن شهر قدم برداشته و خدمتگزاری را مدال افتخاری برای خود می دانند.
بی تردید نقش و جایگاه شهرداری ها در ایجاد توسعه، افزایش امید و نشاط اجتماعی نقشی بی بدیل و ماندگار است.به پاس تلاش ها و زحمات مستمر شما در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه شهر گرگان برخود لازم می دانم 25 اسفندماه را که به یاد سردار سرلشگر فرمانده جانباز مهندس «مهدی باکری» به نام «روز شهردار» نامگذاری شده را تبریک و از زحماتتان قدردانی نمایم. آرزوی توفیق روزافزون برای شما در جایگاه خدمتگزاری به شهروندان را از خداوند متعال خواستارم.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه