روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۸ اسفند - شماره 3868

رئیس کمیسیون نظارت، تحقیق و ارزیابی شورای شهر تبریز‌ اعلام کرد؛

اهداف راه اندازی سامانه شفافیت شهرداری تبریز

 آذربایجان شرقی - لیلا پاشایی- عضو شورای اسلامی شهر تبریز نتایج آخرین بررسی های خود در رابطه با سامانه شفافیت را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار ما در تبریز، فرج محمدقلیزاده اظهار کرد: در راستای راه اندازی سامانه شفافیت، ایجاد ۵ زیر سامانه در دستور کار کمیسیون تحقیق و نظارت شورای شهر قرار گرفت که عبارتند از: زیرسامانه های املاک، ماشین آلات، قراردادها و پرونده های حقوقی، چک و شفافیت. رئیس کمیسیون نظارت، تحقیق و ارزیابی شورای اسلامی شهر تبریز افزود: ارزش و اهمیت این سامانه ها باید گفته و مرتب اطلاع رسانی شود، چرا که ارزش سامانه شفافیت شهرداری تبریز با هیچ پروژه عمرانی قابل مقایسه نیست. قلیزاده تصریح کرد: همگی اعتقاد راسخ داریم که راه اندازی چنین سامانه ای خدمت بزرگی به شهر تبریز است و برخی مناطق شهرداری تبریز نیز در ثبت اطلاعات مربوط به املاک، واقعا سنگ تمام گذاشتند.
رئیس کمیسیون نظارت، تحقیق و ارزیابی شورای اسلامی شهر تبریز ثبت، مدیریت هوشمند، اخذ سند و پیوند با اسناد اداره ثبت را از مهمترین اهداف راه اندازی سامانه شفافیت برشمرد. قلیزاده اضافه کرد: شهرداری در مجموع ۱۱ هزار و یکصد واحد سرقفلی دارد که اگر در سامانه املاک ساماندهی و ثبت نشوند، سال های آینده با مشکلات جدی مواجه خواهیم بود و باید میلیاردها تومان بابت این املاک هزینه شود. قلیزاده همچنین ابراز امیدواری کرد: با تلاش مدیران شهرداری، سامانه شفافیت به زودی راه اندازی شود و عموم شهروندان اطمینان حاصل کنند که تعدی و تعرضی به املاک شهرداری نخواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه