روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۸ اسفند - شماره 3868

وزیر جهاد کشاورزی:

عدم عرضه مرغ بالای ۴۵ روز تخلف است

 وزیر جهاد کشاورزی گفت: همه تولیدکنندگان موظف هستند مرغ بالای ۴۵ روز را به کشتارگاه‌ها عرضه کنند، در غیر این صورت، اقدامشان تخلف محسوب می‌شود.
کاظم خاوازی در نشست مشترک وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن وتجارت با موضوع تنظیم بازار کالاهای اساسی شب عید، افزود: مرغ به اندازه کافی وجود دارد و با تصمیماتی که گرفته شد مرغ گرم و منجمد با کیفیت در سیستم‌های مختلف طراحی و ‌توزیع می‌شود.
وزیر جهاد کشاورزی اظهارداشت: امیدواریم در وزارت صنعت با سرعت و دقت زیاد مرغ در اختیار مردم قرار بگیرد.
خاوازی ضمن هشدار به تولیدکنندگان، افزود: اکنون تناژ بالایی مرغ در مرغداری‌های کشور داریم که هماهنگی‌ها برای عرضه آن انجام شده است.
وی اظهارداشت: در صورتی که تولیدکنندگان اقدام به عرضه نکنند با آنان برخورد می‌شود.
وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: تصمیمی که در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت گرفته شده مبنی بر اینکه این مرغ در کشتارگاه‌ها به وزارت صنعت تحویل داده می‌شود و با شبکه توزیع خوبی که طراحی شده به سرعت در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
خاوازی درباره مذاکرات صورت گرفته درخصوص کالاهای اساسی گفت: برای کالاهای اساسی شب عید تامین انجام شده و برنامه ریزی خوبی در بحث توزیع اتفاق افتاده و امیدواریم مردم در روزهای پایانی سال احساس آرامش کنند.
وی اظهارداشت: در بحث میوه، وزارت صنعت تدارک خوبی انجام داده است و میوه‌های با کیفیت در شبکه قرار داده که با قیمت مناسب به دست مردم برسد.
وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: در بحث تخم مرغ هیچ محدودیتی با قیمت مناسب وجود ندارد و با قیمت مصوب در بازار موجود است.
وی گفت: در بحث روغن و شکر هم تدارک خوبی با همکاری وزارت صنعت انجام شده که به اطلاع مردم می‌رسد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه