روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ دوشنبه ۲۵ اسفند - شماره 3866

با مدیریت شرکت پخش فرآورده های نفتی آذربایجان شرقی؛

ستاد هماهنگی و سوخت رسانی مطلوب در نوروز 1400 تشکیل شد

 آذربایجان شرقی - لیلا پاشایی- جلسه هماهنگی احراز آمادگی ویژه نوروز سال 1400 برای پیشگیری از حوادث احتمالی و ارائه خدمت رسانی مطلوب با حضور مدیریت و مسئولین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ما در تبریز، علی روح اللهی در جلسه هماهنگی و آمادگی برای پاسخ به حوادث احتمالی و سوخت رسانی مطلوب در نوروز سال 1400 در جمع معاونان و مسئولان منطقه از یک سال سعی و تلاش مجدانه مسئولان و کارکنان منطقه در راستای تحقق اهداف متعالی شرکت تشکر و قدردانی کرد و گفت: حاصل این تلاش که تجلی اداره و همت مجموعه خدوم منطقه اعم از مسئولان و کارکنان، شرکت های حمل و نقل فرآورده های نفتی، رانندگان ساعی نفتکش و متصدیان جایگاههای عرضه بوده، کسب رضایت مسئولین استانی و دریافت لوح تقدیر می باشد. روح اللهی با اشاره به عملکرد مطلوب شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی در تأمین و توزیع به موقع فرآورده های نفتی در سال جاری اظهار کرد: در سایه همدلی و کار تیمی همکاران زحمتکش و تعامل خوب حمل و نقل فراورده های نفتی منطقه تأمین سوخت نیروگاهها بدون کمترین مشکل انجام شد. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی با بیان اینکه شرایط ویژه بیماری کرونا ویروس الزامات خاص خود را می طلبد، افزود: کنترل و نظارت بر رعایت مقررات و توصیه های بهداشتی در جایگاههای عرضه سوخت در ایام تعطیلات نوروزی 1400 از اقدامات ضروری می باشد. علی روح اللهی نسبت به هماهنگی با مالکین جایگاههای عرضه سوخت مایع، مالکین و بهره برداران جایگاههای سی ان جی، شرکت های حمل و نقل فرآورده های نفتی، مسئولین شرکت های موزع گاز مایع در راستای احراز آمادگی های لازم و خدمت رسانی با تمام ظرفیت تأکید کرد. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی تصریح کرد: برنامه ریزی و ساماندهی گشت های ویژه بازرسی و حضور در جایگاههای عرضه سوخت به منظور نظارت و کنترل بر ارائه بهینه خدمات در ایام تعطیلات نوروزی با لحاظ نمودن شرایط بیماری کرونا ویروس انجام خواهد شد.
* صرفه جویی 17 درصدی مصرف بنزین در آذربایجان شرقی
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی همچنین از صرفه جویی 17 درصدی مصرف بنزین در 11 ماهه سال جاری با جایگزینی استفاده از سوخت سی ان جی در استان خبر داد. علی روح اللهی با اشاره به صرفه جویی 17 درصدی مصرف بنزین در 11 ماهه سال جاری در سطح استان گفت: رشد صنعت  سی ان جی در استان، توسعه جایگاههای عرضه گاز طبیعی و اجرای طرح تبدیل رایگان خودروهای باری و مسافری عمومی از دلایل صرفه جویی مصرف بنزین در بازه زمانی مذکور می باشد.مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی اضافه کرد: کاهش مصرف بنزین در کنار توزیع بنزین یورو4 علاوه بر صرفه جویی در هزینه های تولید و توزیع این فرآورده در ارتقای کیفیت هوای کلانشهر تبریز و شهرهای بزرگ استان موثر بوده است. روح اللهی در ادامه یادآور شد: با توجه به اجرای طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید و ثبت نام مصرف کنندگان در سامانه درخواست فرآورده های نفتی (newtejaratasan.niopdc.ir) و بهره مندی خانوارهای نفت سفیدسوز از گاز طبیعی مصرف نفت سفید نیز در 11 ماهه سال 99 با صرفه جویی 25 درصدی همراه بوده است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه