روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ دوشنبه ۴ اسفند - شماره 3851

رئیس اداره سیما و منظر شهرداری قدس خبر داد:

اجرای 15 پروژه در قالب طرح ساماندهی روشنایی بوستان ها، میادین و بلوارها

 رضا غزاله، رئیس اداره سیما و منظر شهری شهرداری قدس از تداوم اجرای طرح ساماندهی و روشنایی بوستان ها، میادین و بلوارهای سطح شهر جهت ارتقاي منظر شهری، امنیت اجتماعی و رفاه حال شهروندان خبر داد.
به گزارش کائنات، رضا غزاله با تاکید بر اهمیت روشنایی اماکن و معابر سطح شهر گفت: روشنایی معابر دارای مزایای متعددی بوده که می توان به ارتقای امنیت اجتماعی و کاهش جرائم شبانه، افزایش قدرت دید و آرامش بصری رانندگان و ارتقای سیما و منظر شهری اشاره کرد.
وی افزود: در این راستا اداره زیباسازی اجرای طرح ساماندهی روشنایی بوستان ها، میادین و بلوارهای سطح شهر را به صورت مداوم در دستور کار قرار داده و این اقدامات را به ترتیب اولویت با نصب برج های نور و نورپردازی، اجرایی خواهد کرد.
رئیس اداره سیما و منظر شهری شهرداری قدس خاطرنشان کرد: در تداوم اجرای این طرح وضعیت روشنایی بلوارهای شهید کلهر، انقلاب اسلامی، شهید همدانی، هاشمی رفسنجانی، جمهوری اسلامی و امامزاده بهبود یافت.
غزاله ادامه داد: همچنین وضعیت روشنایی میدان شهید سلیمانی در محور چیتگر، تقاطع قدس، میدان آزادی، پل زیرگذر علم و فناوری و پیامبر اعظم(ص)، چراغهای دفنی المان حضرت امام(ره)، پل عابر پیاده تقاطع قدس و جنب ایستگاه آتش نشاني و روشنایی بوستان شورا تامین و بهبود یافت.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه