روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ شنبه ۲ اسفند - شماره 3849

‍بازدیدمیدانی رئیس و اعضای پارلمان شهری باغستان از سطح شهر

 جلال امامی در بازدید از روند عملیات عمرانی جاده انتهای خیابان آزادگان نصیرآباد از مقاوم سازی بخش از کانال محمدیه بدلیل واقع شدن جاده مذکور در مجاورت کانال خبرداد.
به گزارش کائنات، وی هدف از این بازدید ها را بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها و طرح ها و شناسایی مسائل و مشکلات شهری و ارائه راهکارهای مناسب جهت تسریع در اجرای و اصلاح امور عنوان کرد.
وی در ادامه بازدید میدانی از محله نصیر آباد ضمن بازدید از زمین چمن مصنوعی انتهای خیابان آزادگان، به منظور غنی سازی اوقات فراغت و ترغیب جوانان و نوجوانان به امر ورزش،از لزوم زیرسازی و بازسازی مجدد زمین چمن مذکور خبر داد.
امامی باحضور در خیابان شهید بهشتی نصیرآباد گفت: نظر به یکطرفه شدن خیابان مذکور و افزایش میزان تردد در خیابان های پیرامونی، به منظور تسهیل در تردد وسایط نقلیه و روان سازی ترافیک مقرر گردید حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری نسبت به اصلاح هندسی تقاطع خیابان شهید بهشتی و خیابان موسوم به یادگار پدر اقدام نماید.
رئیس شورای اسلامی شهر در ادامه این بازدید میدانی ضمن تاکید بر تأمین روشنایی معابر و کوچه ها،خواستار تداوم لکه گیری و ترمیم معابر عمومی شد.
جلال امامی در پایان با بیان اینکه تداوم بازدید ها می تواند انگیزه مدیران را در راستای خدمت رسانی بهینه به عموم شهروندان ارتقاء بخشد افزود: مجموعه مدیریت شهری به دنبال توزیع عادلانه امکانات در کلیه محلات شهری است و با توجه به انتظارات به حق شهروندان از شورا و شهرداری، می‌بایست همگام و همسو با مطالبات مردم، حرکت خود را شتاب بخشیم.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه