روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ شنبه ۲ اسفند - شماره 3849

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود مطرح کرد؛

توجه ویژه به استقبال از بهار توسط شهرداری ها

 سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود با اشاره به در پیش بودن عید نوروز و بهار طبیعت بر توجه شهرداری های شهرستان به موضوع زیباسازی شهری و نشاط اجتماعی با توجه به شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.
به گزارش کائنات، ابوطالب جلالی در نشست هم اندیشی و ایجاد وحدت رویه شهرداران شهرستان شاهرود در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه باید موضوعات مرتبط با ارزیابی عملکرد شهرداری ها، مورد توجه  شهرداران قرار داشته باشد، اظهار کرد:
 بودجه ۱۴۰۰ شهرداری ها باید به موقع تهیه و به شورای اسلامی جهت تصویب ارسال شود تا فعالیت های عمرانی شهرداری ها دچار مشکل نشود. وی افزود:شهرداران در خصوص سامانه پایش مصوبات شوراهای اسلامی شهر همکاری لازم را داشته باشند.
سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود با تاکید بر اتخاذ تمهیدات لازم برای استقبال از بهار و تعطیلات نوروزی توسط شهرداری ها افزود:
با توجه به اوضاع کرونایی کشور باید در خصوص تمهیدات لازم برای نشاط اجتماعی در شهرستان و شهرها یا زیباسازی شهری تلاش ویژه صورت گیرد.
جلالی با اشاره به دوربین های نظارتی شهری تصریح کرد:  در راستای دوربین های نظارتی تلاش شود تا بودجه لازم برای راه اندازی دوربین های لازم شهری انجام و این دوربین ها در سطح شهرها نصب گردد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه