روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۳۹۹ سه شنبه ۲۸ بهمن - شماره 3847

وزیر صمت:

روند کاهشی قیمت خودروهای داخلی ادامه دارد

 وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت که وزارت جهاد کشاورزی در ستاد تنظیم بازار اعلام کرد که ظرف چند روز آینده نسبت به عرضه گوشت مرغ در بازار اقدام می‌کند تا شرایط به حالت عادی بازگردد.
علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت افزایش قیمت مرغ و واردات نهاده‌های دامی، گفت: نهاده‌های دامی وارداتی مورد نیاز مرغداران به صورت مرتب از طریق سامانه بازارگاه تحویل وزارت جهاد کشاورزی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه سامانه توزیع نهاده‌های دامی در اختیار وزارت جهاد کشاورزی است، ادامه داد: با توجه به نوسانات اخیر در بازار گوشت مرغ، وزارت جهاد کشاورزی در ستاد تنظیم بازار اعلام کرد که ظرف چند روز آینده نسبت به عرضه گوشت مرغ در بازار اقدام می‌کند تا شرایط به حالت عادی بازگردد.
* روند کاهشی قیمت خودروهای داخلی ادامه دارد
وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین گفت: در چند ماه گذشته در مجموع شاهد روند کاهشی قیمت خودروهای داخلی بوده ایم که این روند کاهشی ادامه خواهد یافت.
علیرضا رزم حسینی با بیان این مطلب، افزود: سیاست وزارت صمت افزایش تولید خودروهای داخلی همزمان با ارتقای کیفیت آنهاست که در این حوزه به موفقیت‌هایی رسیدیم و تولید خودرو در کشور افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه شورای رقابت بر اساس قانون، قیمت‌گذاری خودرو را بر عهده گرفته است، تصریح کرد: این شورا هر سه ماه یکبار قیمت‌ها را بر اساس تورم کشوری اعلام می کند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین گفت: خودروهای خارجی نیز با رکود مواجه هستند و قیمت آن‌ها رو به کاهش است.
رزم حسینی تصریح کرد: با رونمایی از دو خودرو جدید در آینده ای نزدیک، بازار خودرو به وضعیت بهتری خواهد رسید.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه