روزنامه کائنات
8

صفحه آخر

۱۳۹۹ يکشنبه ۲۱ دي - شماره 3822

جورج کلونی: ترامپ و خانواده‌اش به زباله‌دان تاریخ رفتند

 جورج کلونی حمله هواداران ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا را عامل این خواند که ترامپ و خانواده‌اش برای همیشه به زباله‌دان تاریخ رفتند.
به گزارش هالیوود ریپورتر، جورج کلونی در صحبت با پادکست بیزینس به یورش به کنگره اشاره کرد و گفت نام ترامپ برای همیشه با شورش پیوند خورد.
کلونی به کیم مسترز مجری پادکست گفت: ناراحت‌کننده است که ببینی به خانه ملت به آن شکل بی‌احترامی می‌شود.
بازیگر و کارگردان «آسمان نیمه‌شب» افزود: اما این از سوی دیگر به معنی یک زیاده روی عظیم است چیزی که همه منتظرش بودند، پر کاهی است که کمر شتر را می‌شکند و انگار باید این مسیر جلو می‌رفت و می‌رفت و می‌رفت و این هتک حرمت هم دیگر اهمیت ندارد، و باید کار به جایی می‌رسید که ترامپ با مقامات رسمی جورجیا هم تماس بگیرد و آن ها را تحت فشار بگذارد. هیچکدام از این مسایل انگار دیگر اهمیتی ندارد.
کلونی تأکید کرد: این کارها دونالد ترامپ، دونالد ترامپ جونیور، ایوانکا و همه آنها را به زباله‌دان تاریخ می‌فرستد. این اسم حالا برای همیشه همدست شورش و آشوب است.
کلونی بعد به اینکه ژنرال کِلی رییس سابق ستاد کارکنان کاخ سفید گفته بود اگر عضو کابینه بود به عزل ترامپ رأی می‌داد اشاره کرد و گفت: این یک تفاوت خیلی بزرگ است. باید این طور می‌شد تا ما در مسیر درست قرار بگیریم، نه اینکه بگویم ارزشش را داشت، ارزشش را به هیچ شکل و فرمی نداشت، اما حالا دیگر امیدوار هستیم که از این مصیبت نجات پیدا می‌کنیم.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه