روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ يکشنبه ۲۱ دي - شماره 3822

با حضور قائم مقام شرکت آبفا آذربایجان شرقی؛

سرپرستان جدید آب و فاضلاب کلیبر و هوراند معرفی شدند

آذربایجان شرقی 1 لیلا پاشایی:طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی نادر سلمانی به عنوان سرپرست جدید آبفای کلیبر معرفی شد.
با حضور عباسپور، قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی و خانی معاون بهره برداری و توسعه آب این شرکت در دفتر حاجی پور فرماندار شهرستان کلیبر، نادر سلمانی بر اساس حکم صادره از سوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به عنوان سرپرست جدید آبفای شهرستان کلیبر معرفی شد. در این جلسه عباسپور، قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی، از زحمات دادگر در زمان تصدی مدیریت آبفای کلیبر تقدیر و تشکر و ابراز امیدواری کرد که انتصاب سلمانی مایه خیر و برکت برای شهرستان کلیبر باشد.
خانی معاون بهره برداری و توسعه آب استان نیز ضمن ابراز خرسندی از اقدامات دادگر در مدت حضور وی در سمت مدیریت آبفای کلیبر و با خاطرنشان کردن شایستگی های سرپرست جدید، به پیگیری برنامه های شرکت آب و فاضلاب استان در این شهرستان، تاکید کرد. در این جلسه سلمانی سرپرست جدید آبفای کلیبر به تشریح برنامه های خود در این شهرستان و همچنین پایبندی خود در به ثمر نشستن اهداف شرکت آب و فاضلاب در کلیبر پرداخت. بر اساس اعلام روابط عمومی آبفای استان و با حضور عباسپور قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی و خانی معاون بهره برداری و توسعه آب این شرکت در محل دفتر زین العابدین فرماندار شهرستان هوراند، نادر قلی یان طی حکم صادره از سوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان به عنوان سرپرست جدید آبفای شهرستان هوراند معرفی شد.  
در این جلسه عباسپور قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از زحمات سلمانی در مدت 14 ماهه سرپرستی آبفای هوراند تشکر و معرفی قلی یان به عنوان سرپرست آبفای هوراند را به وی و کارکنان شرکت آب و فاضلاب این شهرستان تبریک گفت. وی افزود: پذیرش مسئولیت خطیر مدیریت در هر حوزه ای به معنای همت بالا در به ثمر نشاندن اهداف عالیه شرکت و عمل به آن با وجدان کاری والا می باشد. عباسپور در ادامه اضافه کرد: امیدواریم این امر با حضور قلی یان به ثمر نشسته و مایه خیر و برکت برای همه باشد. خانی معاون بهره برداری و توسعه آب آبفا استان نیز در این جلسه با بیان رسالت بزرگ شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد: این تحول در آبفای هوراند موجب پیشبرد اهداف آبفای شهرستان و رفاه حال همشهریان منطقه باشد. در این جلسه قلی یان سرپرست جدید آبفای هوراند نیز به بیان برنامه های خود در این شهرستان پرداخت.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه