روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ سه شنبه ۱۶ دي - شماره 3819

استاندار آذربایجان شرقی:

زنوزی سرمایه بزرگ کشور و آذربایجان شرقی است

 آذربایجان شرقی - فلاح: استاندار آذربایجان‌شرقی با تمجید و قدردانی از تلاش‌های مالک باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور تبریز، گفت: زنوزی سرمایه بزرگ کشور و استان ماست و باید قدردان خدمات او برای ورزش باشیم.
به گزارش کائنات، محمدرضا پورمحمدی با حضور در باشگاه تراکتور به مناسبت کسب عنوان محبوب ترین تیم فوتبال آسیا، اظهار داشت: این باشگاه برندی معتبر برای فوتبال آسیا است و امروز شهرت فوتبالی و ورزشی تبریز و آذربایجان را مدیون این نام بزرگ هستیم. وی از تلاش های بی وقفه مالک، اعضای باشگاه، کادر فنی، اجرایی و بازیکنان تیم تراکتور برای سربلندی فوتبال آذربایجان، قدردانی کرد. پورمحمدی با بیان اینکه از حضور در جمع اعضای باشگاه تراکتور انرژی مثبتی دریافت می‌کند، اظهار داشت: امروز نام تراکتور در وسعتی فراتر از آذربایجان به اشتراک گذاشته شده است و انتخاب این باشگاه به‌عنوان محبوب‌ترین تیم آسیا باعث افزایش شور و نشاط استانی شده است که جای قدردانی دارد. وی با اشاره به دیدار خود با رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، گفت: در دیداری که با دکتر روحانی داشتم،  ایشان تبریز را شهری ورزشی عنوان کرد که با تیم‌های مختلف ورزشی خودنمایی می‌کند و بی‌شک شهره ورزشی این شهر را مدیون تراکتور هستیم.
زنوزی برای خدمت به جوانان استان پای به میدان گذاشته است
پورمحمدی ادامه داد: زنوزی با ورود به ورزش آذربایجان به هیچ عنوان دنبال سود نبوده و برای خدمت به جوانان استان پای به میدان گذاشته و بارها عنوان کرده که برای یک دقیقه شادی مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد که چنین روحیه ای بسیار ارزشمند و قابل ستایش است. وی اضافه کرد: تیم بزرگ تراکتور که امروز موفق شده عنوان محبوب‌ترین تیم آسیا را کسب کند، حاصل تلاش‌های بی‌دریغ مالکیت این باشگاه، کادر مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان این تیم است. استاندار آذربایجان شرقی افزود: ما از فعالیت بخش خصوصی در فوتبال استقبال کرده و از هر کمکی که در جهت پیشرفت این باشگاه باشد، دریغ نخواهیم کرد و به صراحت اعلام می کنم مدیریت استان در کنار تراکتور بوده و هست. مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور تبریز نیز در این دیدار ، گفت: واژه تراکتورِ کبیر بحثی هویتی بسیار پررنگ‌تری نسبت به فوتبال دارد و این نام امروز برای آذربایجان و ایران تبدیل به یک افتخار شده است.
سجاد سیاح با تشکر از استاندار آذربایجان شرقی به خاطر حمایت از باشگاه تراکتور، افزود: مسئله‌ای در مورد تراکتور نبوده که آقای استاندار با حمایت‌های دلسوزانه خود به آن ورود نکرده باشد و این باعث افتخار است که ما با یک فرد پیگیر و علاقه‌مند به مجموعه تراکتور در مقام استاندار طرف هستیم. وی با اشاره به مشکلات باشگاه تراکتور، اظهار داشت: با توجه به حمایت‌های مالک باشگاه، ما مشکلی برای بازی و تمرین تیم بزرگسالان نداریم، اما برای تیم‌های پایه برای بحث ورزشگاه دچار مشکل هستیم. سیاح ادامه داد: همچنین برای تشکیل تیم فوتسال بانوان و سایر رشته‌های ورزشی نیز کمبود امکانات سخت‌افزاری وجود دارد که برای حل این مشکل به پشتیبانی مداوم استانداری نیازمندیم تا بتوانیم به‌زودی شاهد تشکیل یکی از این تیم‌ها باشیم.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه