روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۳۹۹ سه شنبه ۱۶ دي - شماره 3819

معاون وزیر راه‌‌وشهرسازی:

لغو تمامی پروازهای لندن تا پایان دی ماه تمدید شد

 معاون وزیر راه‌‌وشهرسازی گفت: برای اطمینان از رعایت اصول بهداشتی به صورت تصادفی از مسافران تست pcr گرفته می‌شود.
شهرام آدم نژاد معاون حمل‌ونقل وزیر راه‌وشهرسازی با بیان اینکه تمامی پروازهای لندن تا ۳۰ دی ماه به صورت رفت و برگشت لغو شده است، گفت: طبق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا لغو این پروازها تا ۳۰ دی ماه تمدید شده است.
او ادامه داد: فعلا هیچ مصوبه و یا دستوری مبنی بر لغو سایر پروازهای خارجی به ما داده نشده است و در صورت صدور مصوبه و یا بخشنامه به سرعت اقدامات لازم را در این حوزه انجام می‌دهیم.
به گفته معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی، در خصوص سایر پروازهای خارجی سخت گیری‌های لازم انجام می‌شود و اجازه ورود هیچ مسافری بدون نتیجه منفی تست Pcr داده نمی‌شود.
این مقام مسئول با بیان اینکه هیچ ماشین، بار و مسافری از کشور انگلیس وارد کشور نمی‌شود، افزود: تمامی شیوه نامه‌های وزارت بهداشت مو به مو در تمامی مرز‌های زمینی، هوایی و ریلی به صورت کامل رعایت می‌شوند و اجازه ورود هیچ فرد و یا باری به کشور از طریق این مرز‌ها داده نمی‌شود.
آدم نژاد با بیان اینکه در تردد‌های برون شهری استعلام به صورت کامل توسط رانندگان انجام می‌شود، گفت: مسئولان در این بخش به صورت محکم و قاطع با متخلفان و شرکت‌های حمل‌ونقلی برون شهری برخورد می‌کنند و اگر این اقدام را انجام ندهند به صورت کامل با متخلفان برخورد می‌شود.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه‌وشهرسازی تاکید کرد: همچنین مسافرانی که تست کرونای آن‌ها مثبت باشد به هیچ عنوان بلیت برای آن‌ها صادر نمی‌شود و در این زمینه تمامی شقوق حمل و نقلی از جمله راه آهن، حمل ونقل جاده‌ای و بخش هوایی به این نکات دقت می‌کنند.
او همچنین درباره آخرین پرواز‌های ایران - انگلیس هم گفت: پرواز‌های انگلیس چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم به هیچ عنوان انجام نمی‌شوند.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه‌وشهرسازی در پایان تاکید کرد: مسافرانی که پیش از این بلیت این مسیر را خریداری کرده‌اند، مبالغ آن‌ها استرداد می‌شود.
آدم نژاد توضیح داد: تمامی دستور العمل ها و شیوه نامه‌های بهداشتی در این حوزه رعایت می‌شود و برای اطمینان بخشی و طبق دستور وزارت بهداشت به صورت رندمی (تصادفی) از مسافران خارجی تست pcr گرفته می‌شود.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه‌وشهرسازی در پایان تصریح کرد: در سایر بخش‌های حمل‌ونقلی از جمله حوزه جاده ای و ترانزیت به صورت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت می‌شود و از تمامی رانندگان این تست‌ها گرفته و به صورت مرتب ضدعفونی‌ها انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه