روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ سه شنبه ۴ آذر - شماره 3789

بازدید رئیس مجمع نمایندگان مازندران از تصفیه خانه و خط انتقال آب شرب بابل

  رئیس مجمع نمایندگان مازندران و نماینده مردم شهرستان بابل به همراه مدیران عامل آبفا و آب منطقه ای استان از خط انتقال آب در روستای حیدرکلا و نیز تصفیه خانه آب شرب در مرزیکلا بابل بازدید کردند.
به گزارش کائنات، مهدی سعادتی رئیس مجمع نمایندگان و نماینده مردم بابل در مجلس به همراه مهندس مجید عبدالهی مدیر عامل آبفا، دکتر ابراهیم یخکشی مدیر عامل آب منطقه ای، ولیزاده فرماندار بابل و جمعی از اعضای شورای شهر از خط انتقال آب در روستای حیدرکلا بابل بازدید کردند و ضمن بررسی موانع و مشکلات موجود به بحث و تبادل نظر و ارائه راهکارهای لازم برای رفع مشکلات پرداختند.
در ادامه، هیات کارشناسی شرکت مهندسی آبفا کشور نیز به این جمع برای بازدید از تصفیه خانه آب شرب در روستای مرزیکلا پیوستند و برنامه های اجرای طرح، هزینه ها، مشکلات و موانع احتمالی را بررسی کردند.
در این بازدید مهندس عبدالهی با اشاره به کمبود 400 لیتر آب در ثانیه در شهرهای گروه الف (بابل-بابلسر-هادی شهر،امیرکلا و روستاهای مسیر) گفت: به دلیل بارندگی ، جاری شدن سیل و کدورت آب سد البرز از 8 مهر ، برداشت آب از سد برای مدتی متوقف شد و با کمبود 500 لیتر آب در ثانیه مواجه شدیم.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران افزود: در این مدت با بررسی و رفع مشکلات در تاسیسات آبرسانی به ویژه مخازن و شبکه های آبرسانی توانستیم مشکل کمبود آب را مدیریت کنیم تا مردم با کمترین مشکل مواجه شوند، البته در همین حین همکاران شرکت به صورت شبانه روزی با تانکرهای سیار به مردم آبرسانی کردند.
  وی ضمن ابراز خرسندی از نصب دو الکتروپمپ بر روی سد البرز برای برداشت آب از لایه بالایی سد اظهار داشت: اکنون  با برداشت 500 لیتر آب در ثانیه از سد به نقطه تعادل رسیدیم.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه