روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ دوشنبه ۳ آذر - شماره 3788

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی اعلام کرد؛

50 درصد پهنای باند شبکه مخابراتی استان زیر بار است

 قاسم جلیلی‌نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات  استان طی بازدید از چندین روستای استان به همراه مدیریت مخابرات منطقه آذربایجان غربی ،گفت:ظرفیت پهنای باند مخابرات استان در ۱۰ روز اخیر  با ۷ گیگ افزایش به ۸۰ گیگ رسیده است در حالی که ۴۴ گیگ از این ظرفیت در حال بهره برداری است.
به گزارش کائنات، وی در این بازدید با تست فنی از ظرفیت شبکه انتقال از وضعیت مطلوب آن خبر داد و افزود:در سال های اخیر بر تقویت ظرفیت شبکه انتقال روستایی مخابرات استان تلاش شده است با این حال نیاز به توسعه در روستا ها و افزایش کیفیت ارائه خدمات مورد نیاز است.
جلیلی نژاد ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های ابلاغی از طرف ستاد مبارزه با کرونا تصریح کرد: شیفت کاری کارشناسان فنی در مراکز مخابراتی کل استان برای ارائه خدمات پایدار و مطلوب افزایش یافته و اقدامات لازم برای نقل و انتقال بین شهری آنها در نظر گرفته شده است.
بر اساس این گزارش از آغاز سال‌جاری بیش ازهشت هزارو  ۴۰۰ مشترک جدید اینترنت پرسرعت به جمع مشترکان مخابرات آذربایجان غربی افزوده شده و تعداد مشترکین استان به ۲۴۰ هزار مشترک رسیده است ضمن اینکه ۵۰۰ مشترک جدید نیز از سرویس جدید FTTH در شهرهای ارومیه، بازرگان، ماکو، خوی، میاندوآب، مهاباد و بوکان بهره مند هستند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه