اقتصاد
رئیس هیئتمدیره و مدیرعامل بیمه ایران با تأکید بر اولویت آرامش مردم بر سودآوری اظهار داشت: بیمه ایران، یک بنگاه اقتصادی است و سودآوری بخشی از ذات فعالیت آن محسوب میشود اما برند این شرکت بر پایه ارائه خدمات بینظیر به مردم و توجه ویژه به تأمین آرامش جامعه، بهویژه در شرایط دشوار شکل گرفته و استوار است. به گزارش کائنات، علی جباری در نشست مجازی با مدیران شعب استانی این شرکت به تشریح ضرورت و اهداف ارائه پوشش خطر جنگ پرداخت و گفت: در پی حوادث اخیر و تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک کشورمان در خردادماه سال جاری و نظر به خسارات جانی و مالی وارد آمده به جمعی از هممیهنان، بیمه ایران با هدف حمایت از جامعه و پایداری خدمات، امکان اضافه نمودن پوشش خطر جنگ را برای بیمهنامههای خود فراهم کرد. وی افزود: طرح ایران برای ایران در قالب برنامه مسئولیت اجتماعی بزرگترین و معتبرترین شرکت بیمهای کشور اجرا شد. این طرح فرصتی استثنایی را در اختیار شهروندان قرار داد تا از پوشش بیمهای خطر جنگ بهرهمند شوند؛ اقدامی که در سطح بین المللی نیز حرکتی غیر متعارف و کم سابقه به شمار میآید. جباری در این خصوص تأکید کرد: بیمه ایران بهعنوان تنها شرکت بیمهای دولتی، تعهد دارد تحت هر شرایطی، پایداری و استمرار خدمات گسترده بیمهای خود را برای تأمین آرامش خاطر آحاد جامعه حفظ کند. *آرامش و اطمینان محصول صنعت بیمه همدیرعامل بیمه ایران در ادامه با اشاره به فلسفه وجودی پویش ایران برای ایران، تصریح کرد: بیمه ایران با درک دقیق از شرایط حساس کنونی، این پویش را آغاز کرده است. آرامش و اطمینان، محصول اصلی نعت بیمه است و این صنعت موظف است در مواقع بحرانی، حضوری فعال و دلسوزانه داشته باشد. وی اظهار داشت: پوشش بیمهای خطر جنگ برای منازل مسکونی و خودرو، بدون رویکردی سوداگرانه طراحی شده است و ما به صورت جدی معتقدیم که مهمترین بخش برندسازی بیمه ایران، ایجاد آرامش برای مردم است و این امر، اولویت اصلی ما به شمار میآید. مدیرعامل بیمه ایران خاطرنشان کرد: پویش ایران برای ایران که از طریق شبکه گسترده نمایندگی ها و شعب بیمه ایران در سراسر کشور قابل دسترسی است؛ در شرایط دشوار اقتصادی بر تسهیلگری تمرکز دارد؛ از این رو تلاش کردیم تا با ارائه تخفیفهای ویژه، پوشش بیمهای خطر جنگ را در اختیار هم وطنان قرار دهیم.