صفحه آخر
تهیهکننده «محفل» درباره نقش تاثیرگذار تلویزیون در مقابله با تهدیدات فرمافزاری دشمن تاکید کرد: قبل از اینکه برای ما عملیاتی ترتیب بدهند باید عملیات ترتیب دهیم. اگر برنامه جذاب بسازیم، مردم هم جذب میشوند و اگر در زمینه تولید محتوای فاخر، مخاطبپسند و تاثیرگذار، نجنبیم باختیم. اینطور نیست که ما هر چه بسازیم مخاطب میبیند، مخاطب منتظر تلویزیون نمیماند. سید محمدحسین هاشمیگلپایگانی ـ تهیهکننده برنامه «محفل» ـ درباره هشدار اخیر رهبری در قبال تهدیدات نرمافزاری دشمن در پاسخ به اینکه یکی از راهکارهای عملی در این پیکار رسانهای تولیدات فرهنگی و هنری تاثیرگذار است، اظهار کرد: ما زمانی عادت کرده بودیم منفعل عمل کنیم و برایمان یک تهاجم فرهنگی و مسئلهای فراهم کنند و ما هم برویم دنبال راه چاره و دلیلش بگردیم و در نهایت هم عنوان کنیم که ذائقه مردم عوض شده است؛ در حالی که اعداد و ارقام در برنامهای مثل «محفل» نشان میدهد ذائقه مردم عوض نشده است. سال گذشته بود که این برنامه به عنوان برنامه پربیننده در فضای مجازی مطرح شد؛ آن هم محفلی که قرآنی است. او تاکید کرد: اتفاقا ذائقه مردم ما مسئله نیست، اگر محتوای خوب و خوشساخت و جذاب به مردم بدهیم قطعا جذب برنامه میشوند. این تهیهکننده با اشاره به تاثیرگذاری برنامه «محفل»، یادآور شد: برنامه «محفل» با وجود برنامههای مختلف در شبکه نمایش خانگی و طنزهایی که تولید شدند، دیده شد؛ آن هم در میان پلتفرمهایی که برخی از آنها کارهای فجیعی میسازند. او افزود: قبل از اینکه برای ما عملیاتی ترتیب بدهند ما باید عملیات ترتیب دهیم و جلوتر باشیم. برنامه جذاب بسازیم، مردم هم جذب میشوند. اگر در زمینه تولید محتوای فاخر، مخاطبپسند و تاثیرگذار، نجنبیم، باختیم. اینطور نیست که ما هر چه بسازیم مخاطب مجبور میشود ببیند. اگر کار خوب نسازیم راهها(رسانهها)ی دیگر را انتخاب میکند. فضای مجازی میبیند، اینستاگرام میبیند. باید محتوای خوب ارائه دهیم تا مخاطب پای تلویزیون بنشیند و ببیند